• Gaiaria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ska nog unna mig ett digitalt om några dagar 🙃

• Gaiaria

Sen har jag ju sjuttioelva test kvar från graviditetskollen så jag testar väl på med dem.. 🤪

• Liljanviljan
    Gaiaria skrev 2024-01-05 16:12:38 följande:

Sen har jag ju sjuttioelva test kvar från graviditetskollen så jag testar väl på med dem.. 🤪

Haha ja helt värdelösa verkar dem testen inte vara trots allt! Precis som du var inne på gav även jag mig på ett digitalt test nu ikväll för att slippa vrida och vända på de där jäkla stickorna.. och det var positivt! Så mina svaga tvetydiga tester var inne på rätt spår ändå :) 

Annars kan du ju gå bananas med alla tester du har kvar så får du garanterat ändå klarhet tillslut 😂 

Förstår att det är lite blandade känslor hos dig som fortfarande har en liten plutt ❤️ Jag har en fyraåring så det var efterlängtat med ett syskon! :) 

Oavsett så håller jag tummarna för att du får både klarhet i testningen inom kort så du kan landa i det som blir ☺️ 

• Gaiaria
    Liljanviljan skrev 2024-01-05 20:01:19 följande:

Haha ja helt värdelösa verkar dem testen inte vara trots allt! Precis som du var inne på gav även jag mig på ett digitalt test nu ikväll för att slippa vrida och vända på de där jäkla stickorna.. och det var positivt! Så mina svaga tvetydiga tester var inne på rätt spår ändå :) 

Annars kan du ju gå bananas med alla tester du har kvar så får du garanterat ändå klarhet tillslut 😂 

Förstår att det är lite blandade känslor hos dig som fortfarande har en liten plutt ❤️ Jag har en fyraåring så det var efterlängtat med ett syskon! :) 

Oavsett så håller jag tummarna för att du får både klarhet i testningen inom kort så du kan landa i det som blir ☺️ 

Men åh vad härligt! Grattis!!! ❤️ 

Jag går nog lite bananas med stickorna, de ska ju ändå användas 😂

Jag har 2 stora tjejer som är 14 och 17 och nu en liten plutt med min nya man. Jag vet ju också vilken stor glädje det är med ett syskon att leka med så en del av mig tänker att det är fantastiskt + att jag knappast har så mycket tid att spela på när jag är 42 😵?💫

Jag har testat en hel del med de där stickorna och aldrig fått spökstreck tidigare så vi får väl så om några dagar vart det bär 😀
  • Jjjjjllo

Vad tycks syns MYCKET mer i verkligheten har ganska dålig kamera t o m filten i bakgrunden blev suddig haha 
  • Gaiaria
    Jjjjjllo skrev 2024-01-06 11:20:30 följande:
    Vad tycks syns MYCKET mer i verkligheten har ganska dålig kamera t o m filten i bakgrunden blev suddig haha 
    Tycker att jag ser något.. Har inte så mycket erfarenhet av clearblue dock..
  • Jjjjjllo
    Gaiaria skrev 2024-01-06 11:30:56 följande:

Morgonens tester.. syns mer I verkligheten men RFSU är fortfarande blank 🤷?♀️

Visst syns det nått svagt på mina haft spöksteck innan o dom va mkt svagare o tycker jag ser plus på dina också, ska gå köpa en digital testa tidigt idag för vara helt säker rekommenderar dig också o köpa en brukar alltid pluss på dom tidigt om det e nått infogar bild på vilken rekomenderar 
    uppdatera gärna hur det går :) 
  • Cashili33
    Gaiaria skrev 2024-01-06 11:30:04 följande:
    Såg mer på det du lade upp igår 
    här ser jag inget tyvärr 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester