-
Meddelande borttaget
-
Spontant känns det tidigt för en ny graviditet om du genomgick missfallet för 18 dagar sedan . Efter det antar jag att du blödde lite , beroende på längden på graviditeten och sedan efter det tar det kanske ca 2 v för ny ÄL.Bebbe0623 skrev 2023-12-11 23:21:55 följande:
Någon som varit i samma situation som mig?
Fick för 3 veckor sen veta att jag hade ett MA i v 10 så för 19 dagar sedan fick första tabletten och 18 dagar sen kom allt ut.
Vi har försökt sen 1 vecka efter MA.
tagit tester nu i 5 dagar med morgon urin och ser att hcg sjunkit, men från idag (dom två sista testen taget olika tidpunkter) ökat?? Är det fortfarande hormonerna från MA eller kan det va så att det är en ny grav?
Men jag vet inte 🤷?♀️ vet du om du haft någon ny ägglossning ? -
Bebbe0623 skrev 2023-12-11 23:21:55 följande:
Någon som varit i samma situation som mig?
Fick för 3 veckor sen veta att jag hade ett MA i v 10 så för 19 dagar sedan fick första tabletten och 18 dagar sen kom allt ut.
Vi har försökt sen 1 vecka efter MA.
tagit tester nu i 5 dagar med morgon urin och ser att hcg sjunkit, men från idag (dom två sista testen taget olika tidpunkter) ökat?? Är det fortfarande hormonerna från MA eller kan det va så att det är en ny grav?
Tillägg *
glömde skriva : för att du skulle kunna få pos på ny grav nu så måste du haft ÄL bara några dagar efter missfallet
-
Ser ingetNema skrev 2023-12-11 19:36:20 följande:Hej vad tror ni om dessa bilder? :)
-
Hej
har bm idag, men ingen mens. Annars punktlig.
tagit detta med kvällsurin.
Vad tror ni? -
Ser inget streckBubbsson skrev 2023-12-12 23:35:16 följande:Hej
Vad tror ni? -
Bubbsson skrev 2023-12-12 23:35:16 följande:Hej
Vad tror ni?Ser inget tyvärr.
Men om det är ett test från babyplan så är dom kända för spökstreck.
-
Någon som ser något? Tog också ett clearblue testa tidigt som visade ett ljust blått streck.
bim 29e. -
Strecket ser ut att vara väldigt långt åt sidan? När hade du äl?Soltjej25 skrev 2023-12-23 07:05:29 följande:Någon som ser något? Tog också ett clearblue testa tidigt som visade ett ljust blått streck.
bim 29e. -
Jättedålig upplösning på bilden tyvärr.Alvedon83 skrev 2023-12-23 07:44:45 följande:Strecket ser ut att vara väldigt långt åt sidan? När hade du äl?
jag är tyvärr osäker, mellan den 14-16.