• Jjjjjllo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Rebecca1987 skrev 2024-01-17 07:17:06 följande:

Är det någon som haft symtom innan mens och tagit tidigt test som visat negativt men sen varit positivt när det väl kommit till att vara sen? 

Jag hade symtom sedan nån dag efter nyår, fick inte plus på testa tidigt CB men 6de januari va d nått svagt va jätteeee osäker på om d va positivt då det va svagt tog en digital testa tidigt den visade inte gravid men 8januari så fick jag positivt på digitalt också. 
  • Jjjjjllo
    Sasssan skrev 2024-01-15 10:00:55 följande:

Det övre testet är från igår morse och det undre är från imorse. Ni med tränade ögon, ser nu något och tror ni att det kan vara spökstreck? 

Fick också så på första testen jag tog, vänta 3 dar om du Nt får tydlig positivt så är det Spökstreck, jag fick inte positivt på testa tidigt digital 2-3 dar efter jag fick så svagt på vanliga CB testa tidigt 
  • Jjjjjllo
    VeniteAdoremus skrev 2024-01-18 14:16:59 följande:

Hej! Vad tror ni? Vet ej beräknad mens då jag tog ut spiral för ca 1 månad sen. Hjärtats gravtest.

Positivt så länge du tog bild inom tiden D står på testet ska avläsas 
  • Ticktacksnack

är på bim+4 om det jag räknat stämmer. Haft mycket pms och mensvärk i en vecka fast inte kommit någon mens. tog ett clearblue testa tidigt, fick detta. Är det positivt?
  • Jjjjjllo
    Ticktacksnack skrev 2024-01-18 17:39:42 följande:
    är på bim+4 om det jag räknat stämmer. Haft mycket pms och mensvärk i en vecka fast inte kommit någon mens. tog ett clearblue testa tidigt, fick detta. Är det positivt?
    Ser väldigt positivt ut!  kolla bara så färgen är blå och inte grå svårt att se färgen på bilden 
  • Ticktacksnack
    Jjjjjllo skrev 2024-01-18 17:49:32 följande:
    Ser väldigt positivt ut!  kolla bara så färgen är blå och inte grå svårt att se färgen på bilden 
    Färgen är blå (mer skarp i verkligheten än på bilden) man ser att det sitter fast på testlinjen. Haft mensvärk i en vecka utan mens och tror jag är på bin+4 fast vågar inte tro nåt innan jag har sett ?gravid? på ett digitalt :P
  • Jjjjjllo
    Ticktacksnack skrev 2024-01-18 17:51:57 följande:
    Färgen är blå (mer skarp i verkligheten än på bilden) man ser att det sitter fast på testlinjen. Haft mensvärk i en vecka utan mens och tror jag är på bin+4 fast vågar inte tro nåt innan jag har sett ?gravid? på ett digitalt :P
    Aaa förstår men det ser positivt ut min var svagare än d där när fick positivt på testa tidigt digital 
  • Ticktacksnack
    Jjjjjllo skrev 2024-01-18 17:59:37 följande:
    Aaa förstår men det ser positivt ut min var svagare än d där när fick positivt på testa tidigt digital 
    Såg att jag skrev samma både med bilderna och i svaret haha. Men ska köpa digitalt och se bara för säkra sidan
  • Cashili33
    Majastina1997 skrev 2024-01-18 22:30:36 följande:
    Någon 

som vill tyda?? 
    För mig är bilden alldeles för suddig för att kunna se något 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester