Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är mitt idag, syns inte på bild men i verkligheten är det svagt blått och kom upp efter ca 1 min.
Testade idag BIM-4 med CB Ultratidigt och fick detta (se bilder). Är det spökstreck eller svagt positivt? Fick "Inte Gravid" på CB Ulratidigt Digitalt med samma urin. Lever fortfarande hoppet?
Testade idag BIM-4 med CB Ultratidigt och fick detta (se bilder). Är det spökstreck eller svagt positivt? Fick "Inte Gravid" på CB Ulratidigt Digitalt med samma urin. Lever fortfarande hoppet?
Vet att det är svårt att svara och jag kommer ju såklart ta test om några dagar igen, men kul att höra vad folks ser/tror. :)
Här kommer en till bild:
Spännande! Har du bild på dina tester? :)
Hur långt innan BIM/efter ÄL är du? Om du vet vill säga.
De heter också Digitalt ultratidigt och ska också mäta från 10 IU/L och ska också kunna testas 6 dagar innan beräknad mens. Om du fick "Inte gravid" på ett vanligt digitalt känns det inte så konstigt att de visar olika tänker jag.
Spännande! Har du bild på dina tester? :)
Hur långt innan BIM/efter ÄL är du? Om du vet vill säga.
De heter också Digitalt ultratidigt och ska också mäta från 10 IU/L och ska också kunna testas 6 dagar innan beräknad mens. Om du fick "Inte gravid" på ett vanligt digitalt känns det inte så konstigt att de visar olika tänker jag.
Jag är på äl 11 nu :) Testade negativt igår så Vet inte varför jag tog ett nytt idag. Så verkligen reagerade på att det blev två linjer 😅 Bifogar två bilder på mitt test från imorse, syntes dock mycket tydligare i verkligheten - var svårt att få med på bild. Hur långt innan bim/efter äl är du?😀