• GladBanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick digitalt positivt nu 😍 

GladBanan skrev 2025-04-02 18:25:07 följande:

Vad tror vi om detta? 

Har gravsymptom men fick negativt test för ett par dagar sen. Det här kom inom 2-3 minuter idag då det är 11dpo och två dagar efter BIM, nu kan det väl äntligen få vara postitivt?!

Ska så klart testa igenom om några dagar men ni vet hur det är, vill veta NU! 😄

• Morotsmamman

Hej! Tror ni detta är supersvagt positivt eller ett torkstreck? Tog tyvärr längre tid än 5 minuter innan jag kunde se något streck. Är 10 dagar efter ÄL idag.

• Anonym (R)
    Morotsmamman skrev 2025-04-09 15:39:11 följande:

Här är bilden också. 

Det ser positivt ut men tyvärr är det inte giltigt efter att tiden gått ut eller om man bryter upp testen. Vänta någon dag till och ta ett nytt
  • Morotsmamman
    Anonym (R) skrev 2025-04-09 16:06:24 följande:
    Det ser positivt ut men tyvärr är det inte giltigt efter att tiden gått ut eller om man bryter upp testen. Vänta någon dag till och ta ett nytt
    Tack snälla för svar! Det är så sjukt svårt att vänta när man försökt i så många månader bara. Fick missfall i november och har sjukt oregelbunden mens så det känns som att hela livet är en enda lång väntan nu för tiden.
  • Anonym (R)
    Morotsmamman skrev 2025-04-09 16:15:15 följande:
    Tack snälla för svar! Det är så sjukt svårt att vänta när man försökt i så många månader bara. Fick missfall i november och har sjukt oregelbunden mens så det känns som att hela livet är en enda lång väntan nu för tiden.
    Åh förstår verkligen det. Beklagar missfallet. När mitt var sådär svagt testade jag med clearblues digitala testa tidigt, det som blinkar rött, och det var positivt. Kanske värt att testa med det imorgon om du inte orkar vänta? Det är ju skönt att det verkligen står ?gravid? eller ?inte gravid? så att man slipper vända, vrida och analysera de vanliga testen. Lycka till!
  • Morotsmamman
    Anonym (R) skrev 2025-04-09 16:39:43 följande:
    Åh förstår verkligen det. Beklagar missfallet. När mitt var sådär svagt testade jag med clearblues digitala testa tidigt, det som blinkar rött, och det var positivt. Kanske värt att testa med det imorgon om du inte orkar vänta? Det är ju skönt att det verkligen står ?gravid? eller ?inte gravid? så att man slipper vända, vrida och analysera de vanliga testen. Lycka till!

Tack snälla! Tog precis ett nytt test (en helt annan sort) och det såg ut såhär inom 3 minuter. Visst är det positivt!? 

• Anonym (R)
    Morotsmamman skrev 2025-04-09 17:11:07 följande:

Tack snälla! Tog precis ett nytt test (en helt annan sort) och det såg ut såhär inom 3 minuter. Visst är det positivt!? 

Ja det måste det vara!! Det känns ju omöjligt att få två spökstreck på två olika test med olika urin. Stort grattis och hoppas verkligen att det går vägen för dig! 
  • Anonym (E)

Någon som ser något på röda? Ej på LH testet.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester