• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fasen...nu har de bruna flytningarna nästan slutat..
    Vad GÖR min kropp?!
    Är orolig för allt nu, kan det vara ett X? Hur känns det?
    Jag är trött, känner mig dassig, har inga speciella smärtor någonstans.
    Känns lite "pirrigt" och konstigt i tjejmagen. Lite mer på vänter sida.
    Är rädd som fasen nu, huuu...

• Whoeix

Ännu svagare test imorse.
    Nu väntar ja på blödning, sen påt igen!
    Har slutat deppa nu, så här tidigt mf har ju sina orsaker. Om nu bara kroppen kan komma igång, så skall ja ha nya tester att analysera om någon månad :)

• Whoeix

Hj på er! Inte vart härinne på länge, fick tidigt MF i februari och äl har bråkat lite sen dess. (bla med vätska kring ena äggledaren, tack kroppen) nu är allt som det skall igen, och jag har just nu sex dagar till BIM.
    Tog ett test idag, blankt, men vid genomlysning ser man ett svagt streck.
    Tror jag har blivit tokig av att läsa för mucket i denna tråden, jag som aldrig genomlös tester förr xD

• Whoeix

Läst massor om spök på
    TL, och fik igår och i förrgår något på
    deras grav-test som såg precis ut så. De var i princip bara synliga vid genomlysning. Nyfiken som man är så testade jag i morse också, och stecket är idag synligt "som vanligt" och rosa, men svagt. Dock myyycket starkare än de två tidigare.
    Blir förvirrad, är det spök om de blir starkare? (kan inte lägga bild, sitter på mobilen)

• Whoeix

Fick in två bilder på datorn, :)

Detta är dagens, togs imorse med morgonurin. 

Detta är dagens (överst) och gårdagens (underst) Båda tagna med morgonurin.

När jag fick det suuuupersvaga igår (det underst) så trodde jag att det var spök. Men det från idag (överst) är såpass starkare, så det kanske inte är spök?! :O
    Är på BIM -3.
    Vad tror ni? 
  • Whoeix
    Knasten:
    tror du det? :O
    Huuu, så nervös..med ett MA och ett MF i bagaget så slår hjärtat lite extra fort.. vågar inte hoppas för mycket. Men liiite tänker jag hoppas ändå ;) 
  • Whoeix

Mobilen ville inte skriva resten: nu hoppas jag allt går vägen denna gången, vågar knappt tro på det förrän V13. :)

• Whoeix

Kommer absolut ta ett imprgon också, nu kan jag ju verkligen inte låta bli haha :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester