Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Edit: inte blåsa, en HINNSÄCK i helt rätt storlek såg läkaren ^_^
Edit: inte blåsa, en HINNSÄCK i helt rätt storlek såg läkaren ^_^
Hoppas: de första jag tog syntes bara svagt rosa vid genomlysning. Inte annars ( om man verkliiigen inte letade haha)
Zira: tyvärr, ser ingenting :( När har du BIM?
Knasten och Loppan, jag känner med er :( Vet hur jävla frusterande det är. Och inte vlir det bättre när det känns som om alla i ens omgivning ploppar ut ungar utan nååågra bekymmer alls -.-
Jag håller allt jag kan och hoppas att det blir er tur, riktigt snart också!!
Det bara måste vara det!
Ulrikaz: tyvärr, ser negativt ut. Spara pengen och testa igen om några dagar :)
Uppdaterar mig: fick svar på hcgt idag, och det stiger tydligen som det skall. Fick inga siffror men jag litar på läkarna ^_^
Nu hoppas jag det fortsätter såhär! V5+3 idag.
Knasten: sådär såg mina första ut. De som inte gick att få med på kort. Så jag tycker att det ser lovande ut!! :D
Trixxy: testlagret visar inte alls alltid skugga vid genomlysning. Har massa test här hemma som inte visat något alls. För mig har det enbart visat de gångerna jag vart gravid. Så att skriva att de alltid gör det, är att ta i en del.
Tycker också de har stegrat Meja :)
Håller tummarna för att de skall fortsätta göra det Knasten! :)
Knasten: augusti är er månad!!
Hoppas2013: ja har lagt upp en bild på stegring längre bak :)
Hoppas2013: 18 mars, om allt går som det skall denna gång. Är bara i 5+6, så än kan mycket hända!
Komma samtidigt funkar här! ;)
Men att ligga still med rumpen upp har jag då inte fått att funka. De gågerna jag blivit gravid, och även nu senast, har vi vart upp i duschen tillsammans ganska snabbt därpå. Går även på toa efteråt, så jag läst att man skall kissa efter sex. (ack, allting man läser.)
Jessiejonas: hcgt fördubblas ungefär var tredje dag. Så vänta två dagar och ta ett nytt, så skall du se att det blivit starkare.