• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Edit: inte blåsa, en HINNSÄCK i helt rätt storlek såg läkaren ^_^

• Whoeix
    Tänkte slänga in bild på min stegring ^__^
    Jag vet själv att det är kul och intressant att se, så kan man jämföra sina egna test ;)
    Tog ett innan det första med, på BIM-4, men det var så svagt så det inte ens gick att få med på kort.

Så allt som ser ut som spökisar på TL, behöver inte vara det ;)
    (bim+7 är från imorse) 
  • Whoeix

Hoppas: de första jag tog syntes bara svagt rosa vid genomlysning. Inte annars ( om man verkliiigen inte letade haha)

• Whoeix

Knasten och Loppan, jag känner med er :( Vet hur jävla frusterande det är. Och inte vlir det bättre när det känns som om alla i ens omgivning ploppar ut ungar utan nååågra bekymmer alls -.-
    Jag håller allt jag kan och hoppas att det blir er tur, riktigt snart också!!
    Det bara måste vara det!

• Whoeix

Ulrikaz: tyvärr, ser negativt ut. Spara pengen och testa igen om några dagar :)

• Whoeix

Uppdaterar mig: fick svar på hcgt idag, och det stiger tydligen som det skall. Fick inga siffror men jag litar på läkarna ^_^
    Nu hoppas jag det fortsätter såhär! V5+3 idag.

• Whoeix

Knasten: sådär såg mina första ut. De som inte gick att få med på kort. Så jag tycker att det ser lovande ut!! :D

• Whoeix

Trixxy: testlagret visar inte alls alltid skugga vid genomlysning. Har massa test här hemma som inte visat något alls. För mig har det enbart visat de gångerna jag vart gravid. Så att skriva att de alltid gör det, är att ta i en del.

• Whoeix

Tycker också de har stegrat Meja :)
    Håller tummarna för att de skall fortsätta göra det Knasten! :)

• Whoeix

Hoppas2013: 18 mars, om allt går som det skall denna gång. Är bara i 5+6, så än kan mycket hända!

• Whoeix

Komma samtidigt funkar här! ;)
    Men att ligga still med rumpen upp har jag då inte fått att funka. De gågerna jag blivit gravid, och även nu senast, har vi vart upp i duschen tillsammans ganska snabbt därpå. Går även på toa efteråt, så jag läst att man skall kissa efter sex. (ack, allting man läser.)

• Whoeix

Jessiejonas: hcgt fördubblas ungefär var tredje dag. Så vänta två dagar och ta ett nytt, så skall du se att det blivit starkare.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester