• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu är jag ju inte heeelt hundra på att det är ett pluss (får se imorgon bitti)
    Men jag mår såhär (BIM-3): ett bakomliggande illamående, kvalmig liksom. Tuttarna ömma, men inte mer än vad de brukar vara innan mens, "domningskänsla" i livmodern, lättare anfådd när jag är ute och går eller cyklar. Annars mår jag som vanligt ^^

• Whoeix

Loppan: det skall jag absolut göra! Just nu ligger jag i sängen och känner mig inte ett dugg gravid, haha. Men det kommer nog med råge senare om jag känner min kropp ;)
    Väntar med spänning på att det skall bli imorgon nu! :)

• Whoeix

Clearblue är väl lite ökända för att lämna sådana streck när det är negativt väl?
    Ta det andra testet imorgon bitti, jag håller tummarna för dig!

• Whoeix

Haha jag förstår dig, jag vill också veta NU. Men väntar tålmodigt tills jag vaknar. Hoppas att både jag och du får lägga upp riktigt fina pluss imorgon!
    Var i cykeln är du? Jag är på BIM-2 (eftersom klockan är över midnatt)

• Whoeix
    Här är dagens test (underst) i jämförelse med gårdagens test (överst)
    Jag vet inte..är på BIM-2 idag, och det borde väl vara starkare än såhär?
    Det understa från idag är fortfarande fuktigt på bilden, så färgerna är nog lite starkare pga det också?

Vad tror ni?
    Jag är skeptisk, har menskänslor och är rädd att det är ytterligare ett tidigt MF.. :(

• Whoeix

Svagare på gravtestet nu på morgonen. Det var starkare igår morse och ännu starkare igår kväll. Är väl ett tidigt mf igen. Detta är inte roligt längre..

• Whoeix

Hej alla fina. Jag har BIM imorgon, så är på BIM -1. Jag tror att det testet jag tog idag i princip är lika starkt som det jag tog igår morse, men är så svårt att se när det från idag fortfarande är fuktigt. Känns minde i brösten idag, mår inte alls lika illa och känns som mensen skall komma när som. Har haft ett MA i v10, hade avstannat i v7, i februari 2011, ett tidigt MF i v5 i februari i år, och nu detta, som jag inte vet vad det är än men jag är inte så hoppfull.
    Absolut kan jag lägga upp testen! Är inte hemma just nu, så får bli i eftermiddag. :) Skall hålla mig tills dess och ta ett nytt då med. Jag önskar så att det kunde gå som det skall nu...men jag vågar inte hoppas.

• Whoeix

Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
    Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.

Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 
    Trött är jag, men ingen huvudvärk (som jag har haft i tre dagar)

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester