• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Huu jag vet att jag borde ta det lungt, men den där dumma mf-oron ligger i bakhuvudet hela tiden. >:(
    Min sambo säger också att jag skall ta det lungt, att ja kan testa igen imorgon om jag vill igen, och att det som händer det händer, vi kan inte göra något åt det oavsätt. Så jag skall försöka att inte tänka på det, men det är svårt, man vill ju veta! :)

• Whoeix

Tack tjejer för att ni tar er tid att svara ^_^
    Jag har svårt att förstå att jag faktiskt är gravid, då jag inte känner något alls idag jämfört med de två dagarna som har vart. Tuttarna är knappt ömma, illamåendet borta och ingen huvudvärk. Bara trötthet.
    Tiden får utvisa helt enkelt. (även om jag gärna skulle haft en lucka in i magen så man kunde se vad som föregick därinne haha)
    Har någon av er haft det liknande? Symptom på bim-3 och bim-2 men på bim-1 inte allt lika mycket?

• Whoeix

Bah. Dagens test är i samma styrka som det från igår morse. Men jag tog ett test igårkväll runt elva (efter bara en och en halv timmes hållande) och det var snäääppet starkare än det från igår morse. Kan man ha högre hcg på kvällen?

• Whoeix

Och ( tusen frågor) kan det spela roll att min morgon just nu är runt kl elva halv tolv på förmiddagen?

• Whoeix

Här kommer mina tester. Det från BIM är från imorse.
    Tog ett igårkväll vid elva som jag tycker är liiiite starkare än dessa, men tog inte kort på det.

Är detta en "normal" stegring?
    Är det ens någon stegring? Förvånad 

Retsamt detta är. Önskar nästan man levde på medeltiden och inte visste att man var gravid förrän ungen kom ut ;)
  • Whoeix

Tack alla! :) Jag vågar hoppas liiite nu, speciellt efter att ha sett dina fina test Sajo!
    Skall iväg hela helgen, så förhoppningsvis håller sig blodet borta och liten vill stanna denna gång. Tredje gången gillt, eller vad säger man?
    Kommer såklart testa imorgon igen, och tänkte ta digitalt på torsdag. ;)
    Så ni har inte sett det sista av mina tester riktigt än!

• Whoeix

Trollbarnet: när är testet taget? Jag skulle tolka det som negativt, men det kan ju komma positiva närmare bim ^_^

• Whoeix

Julia: det ser bra ut tycker jag! Mina tester är också svagare på morgonen. Sådär svagt var det första plusset jag fick. Så om två dagar kommer det säkert vara starkare! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester