• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här var testet starkare i morse, så ni hade rätt. Jag är gravid!!
    Det har verkligen inte sjunkt in än, mår ju som vanligt! Mensvärkig, lite ömma bröst, liiite illamående, men annars precis som vanligt. Är i v5 (4+1) idag enligt mobilapp. BIM+1 enligt mig ;)
    Nu hoppas vi bara på att pyret vill stanna denna gång. Tredje gången gillt!

• Whoeix

Kom precis hem från min cykeltur jag tar varje kväll, och upptäckte blod på pappret.
    Det var väl det.

• Whoeix

Sajo: jo, ja har dock ett MA och ett MF i bagaget, så har svårt att tänka så tyvärr. Just nu verkar det inte blöda, så får ge det några timmar och se vad som händer.

• Whoeix

Blödningen försvann under tre timmar, så jag han "pusta" ut. Men nu är den tillbaka. Har hållt mig i tre timmar och tog precis ett test. Har inte tittat på det än. Skall ta ett test imorgon med. Men just nu är jag ganska hopplös. :(

• Whoeix

Ankena; jasså? Det ger mig hopp :)
    Tog ju ett test nu, efter att ha hållt mig i två och en halv timme, förväntade mig faktiskt att det skulle vara svagt. Men det är lika starkt som kontrollstrecket!! (TL) Det har strecken inte vart hittils!
    VAD håller min kropp på med?!
    Skall ringa KK imorgon, säga som det är, att jag har haft flera MF och är orolig och vill veta. Skall iväg över helgen så jag hoppas de tar in mig imorgon så jag slipper grubbla över detta hela helgen -.-

• Whoeix

Ringde KK imorse, men de vägrade kolla. Sa att innan v7 gör de inte det, och att jag fårt MA med avstannad graviditet från v6(ca) är ovanligt och var ju tråkigt och "förstår att du äe orolig", men nej. Jag fick inte komma in. Avvakta. Blöder det något mer så ring på måndag. Störtblöder det så ring akut.

Jeeebus så irriterande...testet imorse var starkare än igår morse. Men svagare än det igårkväll. Jag vet inte vad jag skall tro. Bruna flytnigar nu på förmiddagen.
    Skall iväg hela helgen med sambo och kompisar, skönt att få något annat att tänka på, men jag är så orolig att jag börjar blöda mitt under middagen på lördag eller liknande.
    Då kommer jag inte vara på något sällskapligt humör direkt..huu..
    Tar ett nytt test imorgon bitti. Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Tack för ert stöd förresten, ni är guld värda!

• Whoeix

Livrädd för utomkvedes nu. Läst för mycket på google. Fortfarande färgade flytningar. Skall iväg imorgon över helgen, och börjar fundera på om jag kanske skall stanna hemma. Lite tips/åsikter?

• Whoeix

Pärsikan: det är just det jag skall :/ med ett gäng kompisar. Huu. Måate bestämma mig snart..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester