• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini: om ju säger så här, jag hade blivit lättad om det inte bodde ngn i mig, gör jag vill inte behöva fatta ett beslut. Dottern är liten än, vi har precis köpt hus, och en del andra saker som spelar in, även om valet inte är givet önskar jag att jag slapp göra valet:/

• Meja2011

Kan meddela att mina tester var negativa, var inne på koll. Det är mina minipiller som ger dessa symtom. Lite besviken är man dock:/ men men

Grattis till er som plussat:)
    EQ det ser ju lovande ut;)

• Meja2011

EQ: ja helt sjukt:/ så jag överväger att sluta med dom, för att jag vill inte gå runt och känna mig gravid fast jag inte är det. Ja dessa gör tydligen det, det var det första hon sa bär jag berättade vilka jag har. Näe vi försökte/försöker inte så det vart ju "bra" men ändå hade man ställt in sig lite på en liten till så lite besviken måste ja erkänna att jag är;)

Ja det tycker jag:) Åhh längtar efter att se det andra testet:) vad roligt för er

• Meja2011

EQ jag ser ngt svagt, men om det är tillräckligt brett och så för ett plus vågar ja inte svara på, men du hade väl svagt förra graviditeten va;)

• Meja2011

Fidelis: samma som mig, 6 års försök och MA på det, men 4 månader senare tog det sig igen och har nu en dotter på snart 4 månader:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester