• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jäkla telefon MY ska det stå;) men det förstod du/ni kanske;)

Har beställt test idag, så måndag kanske de dyker upp en bild:)

• Meja2011

Men snälla, ge upp! Jag kan förstå vad mini menar, om man inte mår bra själv är det då RÄTT tidpunkt att skaffa barn?! Man kanske ska försöka må bättre i sig själv först! Men därmed säger jag INTE att man inte ska få sätta ett barn till världen. Men det kanske finns en bättre tidpunkt för det.

Nu tycker jag bara det kastas en massa glåpord efter varandra!

• Meja2011
    EQ85 skrev 2012-03-30 16:32:14 följande:
    jag har 20 tester här hemma som ligger & väntar.... så du vet vad jag kommer göra runt äl+7.... hihi
    just nu sitter jag med mysig älvärk   
    kommer du hit med ett test då?;)

hehe får hem mina tester på måndag, men är ssssåååå sugen på att testa nu
    hoppas ju på att det är en liten i magen nu, har haft molnande värk i magen sen 1 vecka tillbaka, min foglossning har kommit tillbaka, illamående från och till och min psoriasis har blivit bättre(vilken den brukar bli när jag är gravid) meeenn man kan ju bli inbillnings knäpp;) 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    EQ85 skrev 2012-03-30 16:40:24 följande:
    Håll dig!!! haha säger jag som e testoman....hmmm... jag håller tummarna för dig !!!
    jag måste sitta med 20 tester o vänta till iaf äl+6......eller vad va det jag sa?? äl+7?
    .................................................. ...............................ja..kanske äl+5..... ehömm...
    mm jag ska göra det;) får inte köpa mer tester för mannen, får snällt vänta till måndag;)
    haha du börjar säkert på äl+5 om jag "känner" dig rätt;) hehe 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    EQ85 skrev 2012-03-30 16:46:49 följande:
    nja.. äl+5 brakar mitt tålamod nog loss.. eller vad hette det? tålamod? vad är det?  
    tålamod? går det att äta;)
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Eq nice:) härligt med trädgård, förstår att det är skillnad för er då;) vi flyttar till ett hus på 150+83 med stor trädgård ska bli så jäkla nice

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester