• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag syftade på pergo, det andra vet jag ej. Men bara det att ta någon annans receptbelagda medicin utan att konsultera med en läkare är inte bra. Ring gyn och prata med dem:)

• Meja2011

Åhh vad jag längtar tills jag kan testa och lägga upp bilder här. Men har inte fått ngn mens sen efter förlossningen, så får glatt öva så länge;)

• Meja2011

Rödnos: ja jag ammar ju fortfarande, men inte helt utan ger ersättning osså, så vi får väl se:) ok så glest alltså:/ haha men vad bra :) ni prickade äl perfekt då;)

• Meja2011

Rödnos: Ajdå:/ inte roligt att det blir så. Vi fick ett MA i november 2010 i vecka 10 upptäcktes det att det slutat växa i vecka 7, men den fick vi dottern:) ja har vatt sugen på en till sen veckan efter Meja kom men mannen var inte med på planerna;) men helt plötsligt ändra han sig;)

• Meja2011

Hello på er, sist var det ju inte grav utan minipiller som spökade, varför jag fick plus på apotekets är det ingen som vet, men efter det så vart vi så otroligt sugna på en till;) Testade och tycker mig ana ett streck, men ni flickor kan säkert ta ner mig på jorden med erat trixande;)

Meja 11-11-23
  • Meja2011
    angie91 skrev 2012-03-21 18:02:09 följande
    visst e de ett streck :D

Ja där är det ju, jag ser ett svagt osså utan att trixa men det är så svagt svagt att jag inte vet om det är spök eller inte=/ Har ju tyvärr fått en del sånna med testlagrets
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester