• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gahh jag vill med testa:/ men får vänta, mannen vill inte att jag testar ihjäl mig denna gång;) undrar om det verkligen var ett riktigt streck på bilden ja la upp här häromdagen eller berömda spökstrecket:/

• Meja2011

Ang äl tester, jag använder mig utav en smart liten grej som mäter ngt ämne i ditt saliv, ser ut som ett lepsyl typ, maybe baby heter den, vet att det ska finnas ngt liknande på svenska marknaden( min är köpt i Jugoslavien) någon som använder den?

• Meja2011

Es mamma: man tar en droppe saliv och droppar på ett litet förstoringsglas, låter det torka, och så sätter man i det i hylsan, undertill finns en knapp man trycker på så lyser det i den, och då ser man salivet uppstorat, är det prickar har man ingen äl, men är det streck och små streck ut från det har man äl:) skit smidigt, tycker jag;)

• Meja2011

Es mamma: har precis börjat med den sen efter fl, har haft en ägglossning, men den visade äl den dagen ha hade känningar av den så den gången var den exakt. Mkt bättre än att tolka streck hit och dit;)

• Meja2011

Har inte testat något mer, har haft fullt upp men ska nog göra det snart:) har fått tillbaka min foglossning:/ det är 4 månader sen dottern kom och nu i 1 veckas tid har jag känt av den, vad ledsen jag blir:(

• Meja2011

Alexander2011 Jadu, jag med, men varför dyker sen upp nu 4 månader efter hon är född? Konstiga kropp:(

• Meja2011
    sweasmamma skrev 2012-03-30 13:30:37 följande:
    Tjejer som är mammor!!!!!

Kommer ni ihåg hur det va med bebisens pult när den lägger sig tillrätta och förbereder sig för förlossning , sjunker inte hjärtslagen lite då ??? 
    Menar du när den fixerat sig?
    I sånna fall så var det inte så på mig, fixerade sig gjorde hon i vecka 34 och innan dess hade hon legat på 142-152 efter fixering steg den och låg mellan 165-176 som högst.  
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    sweasmamma skrev 2012-03-30 13:43:38 följande:
    nej nej , bebisen har redan fixerat sig men hon har kraftiga smärtsamma sd som under natten kom varannan minut sen har det varit mer längre emellan , idag hade hjärtslagen sjunkt så jag tänkte det kanske snart är dags ?
    Okay, ja men som sagt mina steg, dem sjönk inte, det är ju sånt tryck när det väl är dax och det blir påfrestande för bebisen. Men under själva förlossningen i värkarna sjönk dem, men aldrig annars. 120-124 låter lite lågt faktiskt, sa inte hennes bm nåt om det?
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    sweasmamma skrev 2012-03-30 13:49:34 följande:
    nej inget att oroa sig för tydligen , fy nu blir jag nervös =(

dotterns sjönk precis innan krystvärkarna ... hm ja återstår att se , åker upp till gbg till henne idag ! om ifall att  
    Näe men säger hon det så får hon gå på det=) det e ju bm som vet bäst.

Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester