• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis: nej vad tråkigt:/ tyckte du skrev att du plussade i november, så tänkte ge dig lite hopp om att det kan gå fort till nästa graviditet. Har du pco eller pcos? Skönt ser ni får hjälp snart iaf:)

• Meja2011

Fasiken den där skicka knappen sitter illa till på iphonen hehe;) men passar på att gratta er som plussat:)

• Meja2011

Okay, dom påminde nästan om Apotekets egna, och dom fick jag spök på, alla trodde jag var gravid men icke. Men det det ju onekligen ut som ett streck iaf, är det rosa?

• Meja2011

Fortsätt och testa du:) det kommer säkert öka. Åhh har du osså ätit cerszetta, har dem funkar bra för dig? Jag fick sluta med dem, då det var dom som gjorde att jag ens började testa, fick för mig att jag var gravid,mådde skit dåligt av dem.ville DÅ inte ha en liten så tätt, fick en dotter nu i november, men nu är jag sssåååå sugen;)

• Meja2011

Varför har du så bråttom? Du kan ju uppenbarligen få barn, och vad jag har förstått så har ni inte försökt länge. Dessa mediciner du tar upp är för dem som kämpar länge, dom inte har äl överhuvudtaget, där en läkare klivit in och sagt är detta. Man ska INTE mixtra själv. Vi fick pergo, och det tog 6 år, 1ma, för att få min älskade dotter!!!

• Meja2011

Popcornplaya: Jag förstår din längtan, men att medicinera med andras receptbelagda mediciner, är INTE toppen. Pröva och sök hjälp, sök privat. Men göt ingenting på eget bevåg, det KAN sluta illa. Vi har inte dumförklarat dig, bara försökt "rädda" dig från att göra något som kan ställa till det för dig, för er och eran längtan.

• Meja2011

Näe du skulle inte ta "räddat" mig ordagrant, du förstår nog vad jag menade ändå, hade vi inte sagt ngt hade du kanske testat och sen suttit utan en äggstock, så ja. Man ska inte mixtra själv, det är kontentan.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester