• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie: tycker du ska testa med ett digitalt för med tanke på att det är såpas synligt på RFSU borde ett digitalt visa då det är känsligare än RFSU.

• popcornplaya

Angie: sådär kände jag i svanskotan när jag var gravid med första barnet ;) hade jätteont så jag inte kunde sitta och hade inte gjort nått konstigt.

• popcornplaya

Klara: Vart kom du ifrån egentligen?? Det är väll ingen som skrivit att louise skulle vart gravid? Vi hoppas ju för hennes skull men har även skrivit lite liknande det du skrivit men inte med den elaka tonen du använder. I den här tråden så håller vi en god ton och kan man inte hålla det så kanske man inte behöver skriva nått alls.

När man gått igenom nått sånt som louise har gjort så är det väll klart man hoppas! Och hur det ligger till lär nog tiden utvisa skulle jag tro.  

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Lägger in dagens test bara för att...haha Översta bilden är från imorse och nedre bilden är alla test jag tagit hitills med äldsta överst och senaste underst. Ja jag är liiiite tokig ;) 

• popcornplaya
    Klara 1980 skrev 2012-02-02 10:21:04 följande:
    Elak ton? Jag är rak och tydlig och tar man det som elakt så måste man jobba på att bli lite mindre känslig för det är inte hälsosamt att vara så överdrivet känslig.
    Jag tycker däremot att det är elakt att uppmuntra henne att hålla hoppet uppe trots att hon inte är gravid.

Alla här inne upplever dig som otrevlig men då är det tydligen inte dig det är fel på utan vi andra då eller. Nä hitta en annan tråd istället så du kan få skriva av dig lite. Här stöttar vi på gott och ont.
  • popcornplaya
    Klara 1980 skrev 2012-02-02 10:26:30 följande:
    Ni uppmuntrar henne att tro att hon är gravid när hon definitivt inte är det. Jo det är elakt.

Vart har vi skrivit att hon är gravid?? Däremot så har vi ju skrivit att det är konstigt att testerna blivit lite starkare men har inte direkt sett nån gratulera till en ny grav.
  • popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-02-02 10:29:19 följande:
    Frågar igen då.. vet någon när  man ägglossar om man har starkt ägglossnings test i tre dagar alltså starkare än kontrollstrecket?

Jag vet att jag haft så två dagar i rad förr i alla fall. Vet inte vad det beror på faktiskt.
  • popcornplaya
    Mini Léonie skrev 2012-02-02 10:30:20 följande:
    Men vad är det frågan om här??
    SÅ fort man är ärlig här inne så blir det liv, visst man kan tänka hur man uttrycker sig men det är väl bra mycket vänligare att säga sanningen än att pusha fram att personen i fråga skulle kunna vara gravid vilket är omöjligt så nära inpå!!

Vi ska väl stötta varandra men behöver inte för den sakens skull invagga i falskt hopp heller?! {#emotions_dlg.flower}
    Det är väll lite sättet man skriver på. Det finns flera här inne som skrivit liknande men klara har ju bra mkt otrevligare ton i det hon skriver och det känns som hon mest bara vill starta nån diskution. Finns väll ingen anledning att älta.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester