• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-02 10:35:52 följande:
    Fast gummsan det är ju skillnad. Den här tjejen kan omöjligt vara gravid om man bara har lite kännedom om kvinnokroppen. Jag menar inte att man ska ha taskig ton men jag tycker det är tramsigt att linda in orden i bomull Skrattande
    Man är väl olika i hur man uttrycker sig med..?

Och du vet ju likaväl som jag att dina test va blanka bra länge innan det syntes, och att du dessutom började testa dagen efter ÄL och då måste man väl få påpeka att du är "ute och reser"? Tungan ute
    På vilket sätt är det tramsigt att linda in orden i bomull? Hela den här tråden består ju av folk som hoppas så fruktansvärt mkt på att bli gravida. Det är väldigt jobbigt ibland och kanske inte alltid så kul att höra hårda ord. Sanningen ska man ju såklart alltid säga men det finns olika sätt att framföra sin sak på. Speciellt i en sån här tråd.
    Klara 1980 skrev 2012-02-02 10:42:55 följande:
    Men jag släpper gärna detta nu om Louise och alla andra förstått att hon omöjligt kan vara gravid igen. Hon skrapades den 18 januari och 9 dagar senare så lägger hon upp första testet. Alla med en (ursäkta ordvalet) iq över 80 förstår att det då inte handlar om en ny graviditet.
    De flesta här inne har ju uttryckt ungefär samma som dig. Att det är lite tidigt efter avbrytandet.. Men när man har vart med om en sån sak och sen tycker att man fått samma symptom igen då lever man nog på hoppet om att det kanske finns någon liten chans. Speciellt när läkaren var såpas difus på undersökningen. Det har inget med iq att göra som du så snällt skriver utan en människa som gått igenom något svårt och traumatiskt och det lämnar ju självklart ärr.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    mamma Linder skrev 2012-02-02 10:52:18 följande:
    Har börjat blöda blir väl ingen bebis denna gång heller
    NEJ inget blod!!! Men det behöver inte vara kört för det. Hur ser blodet ut?
  • popcornplaya
    Together90 skrev 2012-02-02 10:45:06 följande:
    Ja ska vi prata om något annat?
    Någon som har ett test att visa? haha 
    Har ju lagt in mina test...haha är ju på hela äl+6 så det är väll kört nu Flört Nä skämt åsido, jag tror ju inte det blivit nått denna månaden heller men det är ju så roligt att testa.
  • popcornplaya
    Mini Léonie skrev 2012-02-02 11:06:35 följande:
    Popcorn:
    Nej inga mer test. Helt övertygad om att det är spök så nu får tiden utvisa...
    Konstiga spök i sånna fall! Du måste ju testa mer för våran skull liksom...haha
  • popcornplaya

Höll på att städa här hemma men fick ta en paus nu för jag började må så jäkla illa. Tror inte det är nått gravsymptom direkt utan säkert bara jag som druckit för dåligt. Men nu när jag ändå har paus fick jag ju kika in lite här igen.     

• popcornplaya
    mamma Linder skrev 2012-02-02 12:19:27 följande:
    ja det är väl bara vänta och se vad som händer inte mycket att gör igentligen
    Håller tummarna! Men så länge det är brunt och du inte har ont tycker jag du ska försöka ta det lugnt (lättare sagt än gjort jag vet).

Annars kan du ju åka in och försöka kräva att dom tar hcg på dig med tanke på att du haft ma förut.  
  • popcornplaya
    Undska skrev 2012-02-02 12:12:19 följande:

Behöver lite hjälp tjejer =)
    Är detta ÄL testet pos?

Läste iofs inte av det förräns det gått närmare 40min, hade glömt av att jag tog testet =) Det står att man egentligen inte ska läsa av det efter 30min, men brukar inte strecken bli ljusare ju längre tid det gått?
    Ena kanten är postitiv och andra inte.... ser lite konstigt ut. Jag skulle nog göra ett nytt nästa gång det är dags att kissa bara för att kolla.
  • popcornplaya
    Undska skrev 2012-02-02 12:26:36 följande:
    Hur länge behöver man hålla sig innan man testar igen?
    Det handlar väll mest om att du inte ska dricka så mkt under perioden mellan kissningarna så urinen inte blir för utspädd.
  • popcornplaya

Gud vilka skumma test du får Jennie. Som sagt borde det ju inte bli spök på såhär många test men samtidigt borde dom blivit så mkt starkare.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester