Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mina har jag känt varje dag ett par veckor nu, skönt

Alexander2011: tack så mycket :)
Puffmajs de kommer
Hej! Grattis till alla som plussat!! Jag läser här varje dag men skriver inte så ofta.( Född 76, sett att ni skrivit om när man är född)
Kanske inte rätt tråd för den här frågan, men verkar vara många med erfarenhet här!
Jag trodde jag hade BIM imorgon 27/5, men började få bruna flytningar den 23:e, och dagen efter började jag blöda mer, inte så att de kom något i bindan, men ändå ordentligt när jag torkade mig. Var även så igår men idag har mensen försvunnit. Först var jag lite osäker på om det var mens eller inte, sen kändes det säkert, och började då med rosenrot. Sen igår började jag må väldigt illa från och till och slutade med att jag kräktes. Vaknade även i morse av illamående även fast mensen nu är över. Brukar inte heller kräkas även om jag kan må lite tjyvens när jag har mens.
Men, nu till min fråga, är det någon som ätit rosenrot som blivit illamående av den? Eller kan det vara så att det tagit denna månaden fast jag blöder ändå? Har testat men visar neg. så det känns ju ganska långsökt.
Kan ju givetvis vara en inprickad magsjuka också. urk!
Började era plus som ett svagt mörkt streck som var svårt att avgöra färgen på?