• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-05-30 10:05:31 följande:
    Binegar: fått tid
    På gyn? :)
    Nej jag har faktiskt inte hunnit kontakta dom. Nu har mensen kommit & jag tänkte att jag ger kroppen Juni månad ut. Kommer mina spottings då också så ringer jag. Just nu vill jag bara lägga allting på hyllan. I alla fall under mens-veckan. Som började i morse. Man blir så tömd på energi av att hela tiden gå runt & fokusera.
  • splink

Ni som efterlyste svaga test från TL - här har ni! Som ni ser är det heeeelt blankt på bim-7, för att sen ha en svag skugga på bim-6. Sen gick det uppför
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Binegar
    splink skrev 2012-05-30 10:11:15 följande:

Ni som efterlyste svaga test från TL - här har ni! Som ni ser är det heeeelt blankt på bim-7, för att sen ha en svag skugga på bim-6. Sen gick det uppför
    snyggt som fanken! :D Grattis!
  • splink
    Binegar skrev 2012-05-30 10:13:42 följande:
    snyggt som fanken! :D Grattis!
    tack Längesen jag testade nu. Nu tar jag sånahär bilder istället;

V.25 och allt är suuuuperbra! Solig Njuter verkligen av min graviditet efter att ha längtat och försökt i 37 månaders tid... 
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • sweasmamma
    splink skrev 2012-05-30 10:16:00 följande:
    tack Längesen jag testade nu. Nu tar jag sånahär bilder istället;

V.25 och allt är suuuuperbra! Solig Njuter verkligen av min graviditet efter att ha längtat och försökt i 37 månaders tid... 
    va fiin du är!!!
  • Snigo

Jag har i mitt galleri pos från testlagret från äl + 8.. Äl + 7 var de bara en svag svag skugga trodde spök. Jag hade endast värk under blygbenet, alltså långt långt ner i magen och öm i brösten. Känner fortfarande inget utom de.

• Snigo

Jag har i mitt galleri pos från testlagret från äl + 8.. Äl + 7 var de bara en svag svag skugga trodde spök. Jag hade endast värk under blygbenet, alltså långt långt ner i magen och öm i brösten. Känner fortfarande inget utom de.

• Anna73

Då kan alltså ett test vara negativt och sen bli positivt...

Hur länge till ska jag vänta att ta ett i torsdags och idag är 17 dagar sedan jag skulle haft mens.

• Meeee
    Anna73 skrev 2012-05-30 10:23:17 följande:
    Då kan alltså ett test vara negativt och sen bli positivt...

Hur länge till ska jag vänta att ta ett i torsdags och idag är 17 dagar sedan jag skulle haft mens.
    Det är ju 6 dagar sen du tog sist så det kan ju vara helt positivt nu. Testa !!
    2barnsmamma med en bulle i ugnen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester