• Flisan79

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar: åhhh nej!

• ollasulrika

Måste bara fråga en grej, jag är på BIM-3 idag å det visar negativt ( det förstår jag ju eftersom det är för tidigt än )

Men kollade med äl-test och det börjar stiga igen, plus att jag har sån äggvite liknande flytning ( sorry info) ... ( ja kollade äl-test för nån dag sen å då va det svagt svagt....)

Ska det va så här ? Är det kört att det kan va nåt nu eller ?       

• Flisan79

Olla: man kan få stegring på äl test vid graviditet och det är klart det inte är kört.
    Men man kan få stegringar på äl-testen annat än vid äl under cykeln utan att det betyder något alls.

• Anna73

Hej igen!

Kan det vara så att man visar negativt och sen positivt?

Är öm i bröstvårtorna och inget tecken på mens. Lite tung i nedre delen av magen och lite illamående då och då.

Ska jag avvakta några dagar till. Är i dag på 17 efter beräknad mens.

Mvh Anna       

• Binegar
    Flisan79 skrev 2012-05-30 08:01:31 följande:
    Binegar: åhhh nej!
    Joo :( Tyckte det var skönt först. Att liksom slippa tänka på det. Men fan. Jag fick utslag på Doc Morris tester på BIM-4..tänker inte köpa de mer..vilka test ska man köpa?
  • Trixxy
    Tusse Misse skrev 2012-05-30 09:36:00 följande:
    Ni som plussat, har ni erfarenhet av testlagrets test? Hur såg de ut som svagast?
    undrar jag också för jag får bara skuggor på mina...
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-05-30 09:39:48 följande:
    undrar jag också för jag får bara skuggor på mina...
    har mensen kommit för dig än? min kom i morse..
  • Trixxy
    Binegar skrev 2012-05-30 09:40:19 följande:
    har mensen kommit för dig än? min kom i morse..
    nej är på bim-1 idag. superömma bröst sen i förrgår kväll. kan inte minnas när jag hade såhär ont i brösten sist..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester