• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-05-30 09:40:19 följande:
    har mensen kommit för dig än? min kom i morse..
    fan vad typiskt kramar om
  • Anna73

Jag testade i torsdags ...fick då minus men det såg ut som en skugga av ett plus.

• Binegar
    Trixxy skrev 2012-05-30 09:41:10 följande:
    nej är på bim-1 idag. superömma bröst sen i förrgår kväll. kan inte minnas när jag hade såhär ont i brösten sist..
    Jag förstår precis hur du känner. Jag hade med jätteont i brösten, en vecka efter ÄL & fram till mensen kom. JAg mådde till & med illa fram & tillbaka under den sista veckan. Jag som aldrig någonsin ens kan "försöka" må illa. Så jag trodde verkligen. Samt att jag ju fick utslag på BIM-4. Men icke.

Har du hört mer från testlagret? Du mailade väl dem?
    När testade du senast?
  • sweasmamma

VARJE månad mådde jag illa, ömma bröst innan mensen ! månaden då jag plussade hade jag inga symtom alls!!

• Binegar
    sweasmamma skrev 2012-05-30 09:55:33 följande:
    VARJE månad mådde jag illa, ömma bröst innan mensen ! månaden då jag plussade hade jag inga symtom alls!!
    Oj. Brukar du alltid må illa i slutet på cykeln?
    Jag hade inga symtom när jag plussade i november. Jag tänkte faktiskt inte ens testa. Men ALLA på FL sa åt mig att jag absolut måååste testa. Och det var på BIM-5. Snacka om att jag blev paff när det såg ut såhär.
    Reaktionen var liksom "vad i helvete..??" Men det var ju planerat..men väldigt otippat :)

• Meeee
    Tusse Misse skrev 2012-05-30 09:36:00 följande:
    Ni som plussat, har ni erfarenhet av testlagrets test? Hur såg de ut som svagast?
    Kolla mitt test från bim-5 på morgonen.... dom är svaga.... sen tog jag ett på kvällen som va mycket starkare. 
    Tryck på visa endast under mitt namn.... dom ligger på sidan 35 eller nått. 
    2barnsmamma med en bulle i ugnen =)
  • sweasmamma

mm jag hade från äl till mens, illamående ömma bröst irriterad!!

när jag plussade hade jag lätt molvärk fast först runt v 5  

• Meeee
    Anna73 skrev 2012-05-30 09:46:54 följande:
    Jag testade i torsdags ...fick då minus men det såg ut som en skugga av ett plus.
    Men de e ju ett bra tag sen. Du kan ju testa igen och se om det blir nått nu ... annars kanske det är dags att höra av sig till gyn om du inte får nått plus eller mens.

2barnsmamma med en bulle i ugnen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester