Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Swea: ja i sinom tid så;)
Hoppas på bra svar ifrån dig efter fvp, hoppas hoppas hoppas så mycket att allt är bra med liten i mageb
Swea: ja i sinom tid så;)
Hoppas på bra svar ifrån dig efter fvp, hoppas hoppas hoppas så mycket att allt är bra med liten i mageb
Swea: hoppas du har rätt!! ;)
Knasten: ja i många år;) 5 år och så träffade jag min man och på första enkel kuren efter MA i november 2010 tog det sig:) resultatet ligger i sin säng och sover:) har du ätit det innan? Du hade pco osså va? Härligt förstår att du är taggad:)
Vill också börja NU, men vi har diskuterar om att juli vore perfekt, eftersom det tog sig så fort sist så kan det ju göra det nu med, så vi väntar en månad till:)
Swea: men eftersom nackuppklarningen va bra borde risken ändå va liten, eller? Förstår att du är orolig och tänker mkt. Hoppas såklart på det bästa för dig!!! Uppdatera oss!
Meja: åt 9 kurer innan dottern blev till. Har planerad inseminering i sep men kör pergo under sommaren:) hoppas det går snabbare än med dottern!!
Jag har Pcos.
Swea: sånt kan jag inte..
Swea; det är 97 % chans att det INTE är något fel på din bebis. Tänk så:) det är egentligen ingen hög risk.