• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: ja i sinom tid så;)

Hoppas på bra svar ifrån dig efter fvp, hoppas hoppas hoppas så mycket att allt är bra med liten i mageb

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 21:47:57 följande:
    Okej. Men verkar det som att det är stor risk att bebis har DS då? Hur känns det?
    Jobbigt med oron... :(
    ja det är ganska stor risk , jo är nervös så jag håller på att spy hela tiden samt superstressad inombords 
  • Meja2011

Knasten: ja i många år;) 5 år och så träffade jag min man och på första enkel kuren efter MA i november 2010 tog det sig:) resultatet ligger i sin säng och sover:) har du ätit det innan? Du hade pco osså va? Härligt förstår att du är taggad:)

Vill också börja NU, men vi har diskuterar om att juli vore perfekt, eftersom det tog sig så fort sist så kan det ju göra det nu med, så vi väntar en månad till:)

• Knasten83

Swea: men eftersom nackuppklarningen va bra borde risken ändå va liten, eller? Förstår att du är orolig och tänker mkt. Hoppas såklart på det bästa för dig!!! Uppdatera oss!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 21:54:38 följande:
    Swea: men eftersom nackuppklarningen va bra borde risken ändå va liten, eller? Förstår att du är orolig och tänker mkt. Hoppas såklart på det bästa för dig!!! Uppdatera oss!
    ja nackuppklarningen va 2.2 i v 12+4.. 
  • Knasten83

Meja: åt 9 kurer innan dottern blev till. Har planerad inseminering i sep men kör pergo under sommaren:) hoppas det går snabbare än med dottern!!

Jag har Pcos.

• MrsC74

Swea; det är 97 % chans att det INTE är något fel på din bebis. Tänk så:) det är egentligen ingen hög risk.

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 21:57:10 följande:
    Swea: sånt kan jag inte..
    det såg bra ut för den v jag va i =)

ja nu är det bara att hålla tummarna så hårt man bara kan  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester