• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummar och tår vännen!!!!

• Meja2011

Knasten: ok, då gick det lite fortare än hos mig, men lång väntan ändå:/ hoppas det tar sig under sommaren nu då:) kör du enkel kur? Ok det har jag med:/

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 22:01:05 följande:
    Håller tummar och tår vännen!!!!
    tack detsammaHjärta nu är det er tur!!!
  • Madelonen1

Hur tidigt fick ni era symtom? Om jag har räknat rätt så är jag i vecka 6 nu, 5 + 0.. Men jag har inga symtom alls i princip.. Bara trötthet och lite yr då och då :/ annars känner jag mig som vanligt..

• sweasmamma
    Madelonen1 skrev 2012-05-29 23:15:02 följande:
    Hur tidigt fick ni era symtom? Om jag har räknat rätt så är jag i vecka 6 nu, 5 + 0.. Men jag har inga symtom alls i princip.. Bara trötthet och lite yr då och då :/ annars känner jag mig som vanligt..
    runt v 6! 
  • LiamsMami
    Mini Léonie skrev 2012-05-28 22:13:56 följande:
    LiamsMami;
    Är det ok om jag småskrattar lite åt dig att du inte tror på det? Du är nämligen jättegravid. GRATTIS så såg mina RFSU ut med, tar låååång tid innan dom visar så där "som man vill se för att tro på det"
    Men köp digitalt så ska du få se. Grattis igen!
    Det är lugnt =)
    Tog och köpte mig 2 nya tester idag och det är nog dags för mig att inte vara så skeptisk :)
    Pratade även med BM idag som sa att jag är i 4+4 nu.

• Snigo
    LiamsMami skrev 2012-05-29 23:24:13 följande:
    Det är lugnt =)
    Tog och köpte mig 2 nya tester idag och det är nog dags för mig att inte vara så skeptisk :)
    Pratade även med BM idag som sa att jag är i 4+4 nu.

Grattis!! Skrattande
    har du tagir digitala i dag? Jag plussa för 1 v sen men digitala fick 1-2 funderade på att ta ett i morgon på 4+4 och hade hoppas på ett 2-3 veckor.. äl + 17 i morgon för mig.  vet du när du hade äl? 
  • LiamsMami
    Snigo skrev 2012-05-29 23:28:59 följande:
    Grattis!! Skrattande
    har du tagir digitala i dag? Jag plussa för 1 v sen men digitala fick 1-2 funderade på att ta ett i morgon på 4+4 och hade hoppas på ett 2-3 veckor.. äl + 17 i morgon för mig.  vet du när du hade äl? 
    Fick veta av BM att det visar från när ägget fäste och inte från när man räknar att en graviditet börja! Därför tydligen som mitt bara visa 1-2.
    Ingen aning. Har inte haft nån större kolla på min cykel, då detta inte var planerat :)
  • Snigo
    LiamsMami skrev 2012-05-29 23:30:54 följande:
    Fick veta av BM att det visar från när ägget fäste och inte från när man räknar att en graviditet börja! Därför tydligen som mitt bara visa 1-2.
    Ingen aning. Har inte haft nån större kolla på min cykel, då detta inte var planerat :)
    jo de stämmer, är från när befruktningen sker! =) står på testet Skrattande Ja de återstår att se om jag får 2-3 veckor i morgon! Förhoppningsvis! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester