• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-06-16 15:56:22 följande:
    Knasten: det där ser verkligen inte ut som spökstreck!! Åhh vad jag håller tummarna!! Men äl+5 låter väldigt tidigt, kanske har ägget släppt lite tidigare trots allt!

Alexander: tycker absolut dina ser starkare ut idag! Tycker det ser rosa ut dessutom! Håller tummarna!

tack :) jag måste asså ta ett till hihi...men senare!!!!
  • Mini Léonie

Strumpan:
    Det ser tyvärr ut som de klassiska rosa tunna skuggorna.. Om inte alla är från idag? Då kan det såklart stegra

• bewe

Tack MandyPandy! Liknar mitt ett spökstreck eller inte..? Det är det jag inte kan skilja på. Jag ser på ditt med! Glad

• alexander2011

HAHAHA jag tycker allas ser likadanna ut. orkar inte kommentara allas tester men jag kan säga såhär.

ge mig fannnn på att det kommer bli MÅNGA plus här i juni!!!!tror inte att allas är spök. det vore jävligt konstigt!! 

• MandyPandy

bewe
    Vilken dag är du på? Är inte så erfaren av "spök", jag skulle kalla det ett svagt +. :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester