• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess: jag räknade dagen efter pos ältest som äl. Sen äl+1 två dar efter pos ältest.. Osv.

• Meja2011

Så, fick starta upp datorn igen för att lägga in bilderna;)

Första bilden är på det vattendoppade testet. Andra bilden så är det första doppat i urin, runt 10, hade redan kissat vid 9, andra är doppat i bara vatten. 

Meja 11-11-23
  • alexander2011

ser inget spök på den som är doppat i vatten
  • Meja2011
    alexander2011 skrev 2012-06-16 18:59:39 följande:

ser inget spök på den som är doppat i vatten
    woho;) lite hopp iaf=)
    Meja 11-11-23
  • bewe
    Kevin Molly skrev 2012-06-16 18:36:14 följande:
    Till alla er som fått svaga streck på testlagrers. Jag har under de senaste dagarna fått exakt som era ser ut. Svagt rosa efter ca en minut och som synts ännu tydligare när det torkat. Idag kom dock mensen eller så ett väldigt tidigt missfall. Om det inte är ett missfall så är det fel på testlagrets tester för 19 spökstreck låter inte logiskt
    Hade du BIM nu?
  • Inelg

Insåg just att det var mejas bild och att det va doppat i vatten :/ hm.

• bewe

Alexander2011: Tog mig friheten att trixa med din bild igen, tycker dock inte det behövs för jag ser på dina precis som på mina!
    Har du några symptom?
    Jag har inga alls förutom en molade/ilande värk som kommer väldigt sällan men som känns i tjejmagen, lite som jättesvag mensvärk, igår fick jag en som en våg över mig med illamående (var tvungen att hämta en påse för så nära kändes det att jag behövde spy) Har dock haft huvudvärk i snart 1 vecka, varje dag!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester