• bewe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-06-16 15:27:38 följande:
    Tycker du=) härligt i sånna fall;)

DU måste fråga jag blir galen, hur får du bilderna att hamna åt rätt håll? Mina hamnar alltid på sidan=/ 
    Ja, det tycker jag! Är det understa taget senast?
    Jag fixar bilderna i Pixlr.com :)

Knasten: Vad konstigt, OM det där är spökstreck så är det något väldigt stort fel med testlagrets stickor ju.. SÅDÄR ser inte spökstreck ut! 
  • Meja2011
    bewe skrev 2012-06-16 15:30:14 följande:
    Ja, det tycker jag! Är det understa taget senast?
    Jag fixar bilderna i Pixlr.com :)

Knasten: Vad konstigt, OM det där är spökstreck så är det något väldigt stort fel med testlagrets stickor ju.. SÅDÄR ser inte spökstreck ut! 
    Ja dem ligger i ordning=)
    Ja men alltså på familjeliv? när du lägger in dem här på sidan, mina hamnar på sidan, andras hamnar åt rätt håll, men inte mina=/ 
    Meja 11-11-23
  • bewe

Inte en aning, jag bara laddar upp fotot som vanligt, vänder det rätt INNAN jag laddar upp det här, så jag vet inte! haha, meeeeen.. jag hoppas att vi alla som fått de där strecken med samma LOT nr faktiskt är gravida.. Man ser stegring på mina med dessutom!

• Meja2011
    bewe skrev 2012-06-16 15:34:36 följande:
    Inte en aning, jag bara laddar upp fotot som vanligt, vänder det rätt INNAN jag laddar upp det här, så jag vet inte! haha, meeeeen.. jag hoppas att vi alla som fått de där strecken med samma LOT nr faktiskt är gravida.. Man ser stegring på mina med dessutom!
    haha ja mina är ju redan vända åt rätt håll;) så vet inte vad det är för fel.
    ja vi får hoppas på det;)

Meja 11-11-23
  • Knasten83

Jess: jag har otrixad bild om nån vill lägga in det också?

Åååh hoppas ni har rätt tjejer!!!

• alexander2011

OK

Nu han jag fan inte ta kort inom tiden men såhär såg det ut efter 20 min EFTER tiden, spök??

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 15:12:36 följande:
    men vadfan.. Gråter och jag som tycker mina streck blir starkare.. dock inte så jag vågade jubla än men jaha.. Alexander2011: Ser du skugga/streck även med lampa bakom även om det är väldigt svagt? För jag gör det, speciellt idag.
    ja det gör jag. slängde in en bild nyss. kan slänga in en bild sen. måste ta en till ikväll/natto jämföra om det oxå ger sträck
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester