• bewe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har fått svaga streck på alla testlagret (11 st) men jag tycker dem blir lite starkare för var dag?

LOT nr: 120517
    (om jag kollade rätt) 

• Meja2011

Det är förfärligt! Jag har använt mig av tl i 6 år och aldrig fått några sånna här streck:/ jaha får bli klagomål igen om dem inte blir starkare inom den närmsta tiden.

Bewe hur ser dina ut?

• poker face
    bocabo skrev 2012-06-15 22:02:06 följande:
    Spännande! Åh, jag vågar inte hoppas. Eftersom den här blödningen har kommit så vågar jag inte tro nåt. Men fattar inte varför jag har alla dessa symptom. Har nu på någon dag fått mer ont i brösten och svårt att förklara stället ont på venusberget. och detta illamående som kommer från ingenstans.

Men kan vara mycket väl att jag inbillar mig för att jag vill.
    Förra gången jag var gravid fick jag också ont på venusberget som du beskriver, det blev som ett slags "tryck" där. Skulle mycket väl kunna vara ett symptom på graviditet!
  • bewe

Om du sett Alexander2011s Bild som jag trixade med några sidor bak, så ser mina ut. Idag ser men ett teststreck utan att behöva vinkla, och sen såklart som de andra 11 testerna jag gjort så syns ett brett rosa tydligt teststreck på rätt ställe med en lampa bakom.. 

• bewe
    strumpan123 skrev 2012-06-16 14:56:33 följande:
    bewe: vilken dag efter äl är du?
    Jag har inte en aning

2/5- Slutade med mina p-piller
    4/5-7/5 - P-piller mens
    6/6- En annorlunda blödning med färskt och gammalt (brunt) blod, färskt blod dag 1, sedan blandat dag 2, dag 3 bara gammalt blod.

Började testa med testlagret 13/6, på alla 11 test (ivirg!) så har jag sett två streck, dock bara en skugga förutom idag då det syntes rätt bra ändå även fast det är väääldigt svagt. 
  • alexander2011

jag har samma lot nr :( fannn jag ORKAR INTE stri med testlagret igen. fann asså :( tog ett test igen. slänger snart in en bild så kan vi se omd e är samma sträck som ni har.

Gråter ORKAR seriöst inte med ett till nerslag!!! 

• Knasten83

Hej flickor! Befinner mig utomlands nu, har test som behöver analyseras,, nån som kan lägga upp till mig??

Nån som fått svagt plus redan äl+5??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester