Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Har fått svaga streck på alla testlagret (11 st) men jag tycker dem blir lite starkare för var dag?
LOT nr: 120517
(om jag kollade rätt)
Har fått svaga streck på alla testlagret (11 st) men jag tycker dem blir lite starkare för var dag?
LOT nr: 120517
(om jag kollade rätt)
Det är förfärligt! Jag har använt mig av tl i 6 år och aldrig fått några sånna här streck:/ jaha får bli klagomål igen om dem inte blir starkare inom den närmsta tiden.
Bewe hur ser dina ut?
har samma LOTnr
Om du sett Alexander2011s Bild som jag trixade med några sidor bak, så ser mina ut. Idag ser men ett teststreck utan att behöva vinkla, och sen såklart som de andra 11 testerna jag gjort så syns ett brett rosa tydligt teststreck på rätt ställe med en lampa bakom..
bewe: vilken dag efter äl är du?
jag har samma lot nr :( fannn jag ORKAR INTE stri med testlagret igen. fann asså :( tog ett test igen. slänger snart in en bild så kan vi se omd e är samma sträck som ni har.
ORKAR seriöst inte med ett till nerslag!!!
Hej flickor! Befinner mig utomlands nu, har test som behöver analyseras,, nån som kan lägga upp till mig??
Nån som fått svagt plus redan äl+5??
Ser ut som mina:/ hade osså samma LOT nr:(