• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-17 21:20:24 följande:
    ja men inte som det har synts inom tiden nu på sista stickan som jag tog.visst har jag fått sånna många ggr innan det har jag ju sagt :( men vi får hålla tummarna. mensen är ju sen o det kan vara ett tecken. hoppas.såå jävla synd bara att du har fått sånna starka o sen är det inegt för din del. du har inte haft tidigt mf då?

måste ta ett till men ska hålla mig så länge jag kan innan :S 
    Ja jag är säker eftersom hcg var noll på blodprov.. Tog ett test efter det besök och nog fasen var det samma streck då också.. Men som sagt, jag hoppas för din skull!
  • Skrutt 83

Alexander: har ju sett dina tidigare månaderna men tycker det ser annorlunda ut denna, man ser även på otrixat och utan genomlysning. Håller tummarna och ser med spänning framemot uppdatering!

• alexander2011

Skrutt 83 skrev 2012-06-17 22:18:14 följande:
    Alexander: har ju sett dina tidigare månaderna men tycker det ser annorlunda ut denna, man ser även på otrixat och utan genomlysning. Håller tummarna och ser med spänning framemot uppdatering!

ja eller hur på detta kortet syns det. iofs redigerat men jag såg det ju INOM tiden :) så än om det är svagt så är det inte alls som jag har haft innan med tanke på detta. då ahr det inte synts rosa inom tidn mot lampan utan det har kommir när testet har torkat.

tack :) åhh tänk om. har sagt det länge nu. 
  • Gummsan

Ser också Alex. Fattar inte testlagrets tester har alltid varit dom jag litat på innan. Någon som frågat vad dom gör annorlunda nu MIT förr? Då va det aldrig spök på dessa.
    Men tycker nog dom är starkare än dina tidigare månader Alex.

• MandyPandy

Alexander.
    Hur många dagar innan BIM är du? Du har inget digitalt hemma? Ser ju onekligen positivt ut.

• BeMa

Åh kan jag få lite hjälp.. Det finns ett tydligt streck vid genomlysning men kan banne mig inte få med de på bild :/ Kan någon ge det ett extra öga?

• BeMa

Glömde bilderna!!

Jag har ju sett alla spökstreck nu oxå, men har tagit 2 test innan som varit tokblanka inte funnits en tillstymmelse till streck. Så jag HOOPPPAS!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester