• BeMa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det syns ju alex!!! Men tycker att de borde bli lite starkare snart? Men du plussade sent med förra också va? Vart ligger du i cyklen nu?

• Diorali
    strumpan123 skrev 2012-06-17 18:58:07 följande:
    jag ser på ditt :) 
    Spännande
    Äl 9 Juni Bim 22 Juni
  • Diorali
    Inelg skrev 2012-06-17 18:59:14 följande:
    Dorali, jag säger ju det!  Baby
    Ok, jag får väl börja lyssna på dig då
    Äl 9 Juni Bim 22 Juni
  • ulricaz

alltsa nu far jag ocksa svaga streck pa varenda test jag tar! Blir galen! Ar det nagot fel med testlagret? Ska forsoka ta ett kort. Det testet jag tog i morse var garanterat helt blankt....

• slemtorsk i din bralla
    ulricaz skrev 2012-06-17 19:23:32 följande:

jag är ledsen men jag ser inget på det testet....om du tar bilden på lite längre avstånd så kanske det syns bättre.... kan se om jag kan trixa den lite ev.
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-17 19:25:48 följande:
    jag är ledsen men jag ser inget på det testet....om du tar bilden på lite längre avstånd så kanske det syns bättre.... kan se om jag kan trixa den lite ev.
    näe.. inte ens när jag trixar får jag fram något
  • Elmiina
    ulricaz skrev 2012-06-17 19:08:43 följande:
    alltsa nu far jag ocksa svaga streck pa varenda test jag tar! Blir galen! Ar det nagot fel med testlagret? Ska forsoka ta ett kort. Det testet jag tog i morse var garanterat helt blankt....
    Jag får också svaga streck med dem just nu.. så det är nog fabrikationsfel.
  • ulricaz

Fy så frustrerande att det inte syns på bildenGråter Känner mig helt förstörd... Igår testade vi med ett rfsu testa tidigt och fick ett streck. Vi fick upp hoppet, i morse testade vi med clearblue och testlagret, negativt. Nähä då var det nog inget denna månaden heller (den 28:ånde) har dessutom spottings... Nu testade vi med testlagret, vi ser båda ett streck.

JA vi är testmissbrukare. Orkar inte bry mig om någon stör sig på det!!

• Elmiina

TJEJER.. jag undrar en grej nu när alla plussar hejvilt här inne :D

Är det någon som har testat "för tidigt" med clearblue digital och fått fram "ej gravid" men som sen har visats sig att man faktist var gravid?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester