• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Saga09 skrev 2012-06-17 20:18:09 följande:
    Nej de har inte legat bredvid varandra så.. höll bara upp dem när jag tog kortet.
    normalt sett ska det inte synas ett smack på ÄL testet... har jag inte ÄL är det tokblankt rakt av..
    Okej, ser en svag skugga på gravtestet men vettesjutton om det är rosa.. :/ Ältest kan ju ge utslag på mens OCH graviditet.,.
  • Saga09
    Helenmedh skrev 2012-06-17 20:38:03 följande:
    Okej, ser en svag skugga på gravtestet men vettesjutton om det är rosa.. :/ Ältest kan ju ge utslag på mens OCH graviditet.,.
    Nej det är ju nåt svagt jag ser... BIM på lördag så det är många dagar dit ännu
    Älskade Saga 090908
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-06-17 20:39:02 följande:
    Nej det är ju nåt svagt jag ser... BIM på lördag så det är många dagar dit ännu
    Oj.. Ja det är ju nästan en vecka :P Då har vi typ bim samtidigt, jag har på söndag..:P
  • Saga09
    Helenmedh skrev 2012-06-17 20:41:43 följande:
    Oj.. Ja det är ju nästan en vecka :P Då har vi typ bim samtidigt, jag har på söndag..:P
    Eller hur? En halv evighet nästan Flört
    Älskade Saga 090908
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Här är min stegring från ÄL+8 till idag ÄL+11.
    Kunde ana på testet som jag tog på ÄL+7
    Fick Gravid 1-2 digitalt på ÄL+8

BF 26 februari 2013
  • Meja JP

Alexander2011,där är nog något jag

strumpan,ser ngt på det nedersta

diorali,ja då jag ser.lite mörkt så jag ser inte vad det är för färg.

ulricaz,ser inte ngt :-/

helenmedH,oj det var många falska men ändå rätt tydliga plus,uruselt av TL. Men dina är ju jämn starka ut,aksnke inte är fel på dem om det stegras?

Alexnader,taaack men där ser man väl ngt?

• alexander2011

Detta kortet är trixat men visst fan syns nå

• Meja JP

Hoppas 2012,najs stegring

Jag ser ju svagt här hemma på mina test tycker även att det syns liiite här i datorn även när du mixat alexander2011 Eller är jag streck förvillad?

(Nu kan jag läsa men inte skriva på ett tag då jag måste lämna över datan )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester