• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså tjejjer, jag vill inte förstöra för er och era förhoppningar, men ha is imagen med tl.. Så här fick jag förra månaden och jag var inte gravid.....

• Elmiina
    Helenmedh skrev 2012-06-17 20:01:00 följande:
    Alltså tjejjer, jag vill inte förstöra för er och era förhoppningar, men ha is imagen med tl.. Så här fick jag förra månaden och jag var inte gravid.....

Och där försvann mitt lilla hopp.. :(
  • EQ85

antingen släppte ägget efter fäst sig eller så var det den där lasten från TL som det va fel på som du fick.
    för det där........... är plus... 
  • ulricaz

Alltså förlåt att det blir stora bokstäver när jag skriver på mobilen, inte meningen att "skrika"

• Helenmedh
    Elmiina skrev 2012-06-17 20:02:50 följande:
    Men du... Det behöver ju inte vara så för dig? Jag vet precis hur det känns att få upp hoppet och sen är det inget. Som en käftsmäll.. Har nu försökt i ett år och ska börja utredning på tisdag.. Men somsagt, ha inte för höga förhoppningar när det kommer till testlagret.. 
  • ulricaz

Åh! Det där måste väl endå vara plus? Bedrövligt annars!!
  • Helenmedh
    MandyPandy skrev 2012-06-17 20:03:59 följande:
    Helen. Är du säker på att du inte fick tidigt missfall??
    Ja.. Hcg 0 på blodprov.. Hade väl ca 20 såna test som visade "plus" så jag fick ta blodprov. Det ärtesten det är fel på.. Testade med att doppa ett i vatten också men det var neg.. Men tror det är kisset som "färgar" av sig eller nåt... 
  • EQ85
    Elmiina skrev 2012-06-17 20:02:50 följande:
    kolla här. jag fick detta.- och var OCH ÄR gravid.
    tappa inte hoppet.

ÄL+6

äl+7

äl+8

och till slut .....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester