• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-06-18 10:30:31 följande:
    Jag fick mina i fredags, och det var en laddning kompensations test:/
    Okej.. Då ska jag INTE testa innan bim då :P Efter bim så är det ju starkt och då behöver man ju inte analysera sönder :P
  • Meja2011
    Helenmedh skrev 2012-06-18 10:31:54 följande:
    Okej.. Då ska jag INTE testa innan bim då :P Efter bim så är det ju starkt och då behöver man ju inte analysera sönder :P
    hehe, näe bästa är vl efter bim;) då borde ju testen bli så starka att du slipper dessa svaga test
    Litar tyvärr inte på testlagret längre, det bästa är väl CB med texten GRAVID eller INTE GRAVID 
    Meja 11-11-23
  • Helenmedh

Meja: nej man orkar liksom inte bli besviken mer och den värsta besvikelsen är ju ändå när man TROR att det är något men så är det inte.. Ja precis, dock är det ju spännande att se hur det stegras ;) haha

• nozpa
    Meja2011 skrev 2012-06-18 10:27:35 följande:
    Det är även fel på dessa test med LOT nr 120517, fick mail om det nu då jag ifrågasatte testen.

Ojdå. Har fått plus på test ifrån tl nu i helgen. Är det möjligt att det är spökstreck? Hur vet man om det är äkta då? :O Mitt streck kommer upp efter 30 sek.
  • Meja2011
    Helenmedh skrev 2012-06-18 10:37:33 följande:
    Meja: nej man orkar liksom inte bli besviken mer och den värsta besvikelsen är ju ändå när man TROR att det är något men så är det inte.. Ja precis, dock är det ju spännande att se hur det stegras ;) haha
    Precis, men jag förstod ganska snabbt denna gång, och byggde inte upp några förhoppningar. 
    Hehe visst är det det;) men då ska man nu vänta till BIM innan man testar

Dem ville kompensera mig med mer test nu haha 
    Meja 11-11-23
  • BeMa

Vet inte om jag riktigt vågar ens tänka tanken på att det skulle kunna vara positivt med tanke på alla spök och fel på testerna ;(
    Dock är mitt LOT 120420, men iaf!! ÅH himla TL, men har väl inte så mkt mer val än att vänta. BIM-5 bara..

• Meja2011
    BeMa skrev 2012-06-18 10:39:52 följande:
    Vet inte om jag riktigt vågar ens tänka tanken på att det skulle kunna vara positivt med tanke på alla spök och fel på testerna ;(
    Dock är mitt LOT 120420, men iaf!! ÅH himla TL, men har väl inte så mkt mer val än att vänta. BIM-5 bara..
    120420 var dem jag fick kompensation för först, och alex hade osså samma lot nr=/ så hade inte litat på dem om jag vore du.

Meja 11-11-23
  • BeMa
    Meja2011 skrev 2012-06-18 10:41:43 följande:
    120420 var dem jag fick kompensation för först, och alex hade osså samma lot nr=/ så hade inte litat på dem om jag vore du.
    Åh till och med de, vafan då!
  • Meja2011
    BeMa skrev 2012-06-18 10:44:06 följande:
    Åh till och med de, vafan då!
    Mmm, men man kanske ska ta och ha is i magen, och inte börja testa så tidigt så kanske dem inte ger dessa falska utslag, tror det är där felet ligger eller ja inte allt för streck blir det ju;) men vi testar alldeles för tidigt
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester