• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:
    Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

man ser ju ett streck och det ser ut att var asvagt rosa... men svårt att avgöra....ÄR det rosa så borde du ju vara gravid ...
  • hoppas79

Jag anväder tester från minipris-tester.se  och enligt anvisnig ska man först testa från Bim-dagen  men jag har fått streck på dem tidigare. (dock slutade båda gångerna med missfall)

Men jag tycker det är väldigt svagt...  

Har varit och köpt ett digitalt CB test så man får se text med gravid eller inte gravid istället. Men jag är så nervös så vet inte om jag vågar ta det. Ska ialla fall vänta och testa med morgonurin vilket ska vara säkrast... 

åh jag hoppas verkligen att det kommer stå gravid...

• HelenFr
    Celest skrev 2012-06-18 12:42:47 följande:

vad tror ni?
    Jag tror att du är gravid... Det är svagt som attan men rosa och det syns... 
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:
    Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

Här syns ju ett tydligt streck, det borde väl inte vara någon tvekan tycker jag :)
  • Tösabiten88
    Celest skrev 2012-06-18 13:17:35 följande:
    Jag hoppas verkligen! Är dock på Bim +3 borde det inte vara starkare??

det behöver det inte vara.
    * Stolt mamma till 3 flickor och 1 Pojke*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester