• BeMa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ausswe skrev 2012-06-18 10:19:56 följande:
    Hej. Någon som kan trixa med mina bilder eller som ser något?. Test från Bim -5,-4 och -3.    Man ser de mycket tydligare i verkligheten. Tror att det är spöksträck då det borde blivit mycket starkare. Men hoppet lever kvar. speciellt eftersom jag hade kissat knappt 4 timmar innan dagens test.
     Det översta testet är från bim -5 och sträcket var inte alls så tunt från början. Det är först nu som det har dragit sig till höger.

Vågar nog inte riktigt utala mig om CB :/ Men jag ser ju helt klart på alla 3!
  • ausswe

tack. som sagt, det syns mycket tydligare i verkligheten. Och strecken är jämntjocka. hatar att inte veta....

• hoppas79

Hej!

skulle vilja visa ett test jag tagit idag på Bim-2 men lyckas inte lägga upp bilden. Hur får jag det att att funka?

• slemtorsk i din bralla
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:33:12 följande:
    Hej!

skulle vilja visa ett test jag tagit idag på Bim-2 men lyckas inte lägga upp bilden. Hur får jag det att att funka?
    det är bara att klicka ladda upp bild under textrutan du skriver inlägg i..förutsatt att du först har laddat upp bilden på din dator. Det går inte att lägga upp bilder från mobil.
  • hoppas79

Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester