• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack tjejer, ville mest höra om jag va ute och cyklade helt.

Alltså jag vet att det e sjukt tidigt men med tanke på testen i förgår då jag fick alla grattis så kan ju iaf dem inte va riktiga. Då hade det ju ökat i styrka på två dar. Men det kan ju ändras ff..

• Niicesara

Nu blev jag orolig.
    Har fått ta extra folsyra sen jag blev gravid men nu är det bra igen.
    Nu har jag brist på vitamin B12 och har fått utskrivet Behepan på recept. Kan detta ha skadat bebisen eftersom dom inte kollat upp det innan? :(
    Läste att B12 finns i mjöl, ost, ägg osv och det är jag väldigt duktig på att få i mig så antagligen kan inte min kropp ta upp det.
    Nu är jag ju jätteorolig att det har påverkat vår bebis. :(

• hoppas79

Åh jag kan inte sluta fundera på mitt test. Är jag gravid eller inte. (se bild i inlägg #53561)

Jag är ganska säker på att jag läste av det inom de fem minuterna men nu börjar jag tvivla. Det är ju också väldigt svagt.
    Vi har fösökt i ett år nu och har under denna tid fått  tre missfall så nu hoppas jag så himla mycket!!!

Jag har ju köpt ett digitalt test nu, ska se om jag kan vänta till onsdag eller om jag ska testa redan imrgon (Bim på onsdag)

• hoppas79
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-18 12:47:43 följande:
    man ser ju ett streck och det ser ut att var asvagt rosa... men svårt att avgöra....ÄR det rosa så borde du ju vara gravid ...
    Med detta testet är det inte färgen utan om det är ett streck överhuvudtaget. Så eftersom du säger att du ser ett streck så är jag happy happy happy!  MEN nu börjar jag som sagt tvivla på det ändå, läste jag av inom rätt tid, varför är det inte starkare när jag är på bim-2 osv... ni vet säkert hur det kan va
  • Helenmedh
    MandyPandy skrev 2012-06-18 17:02:42 följande:
    Ni som mailat om "spöktesten" vad säger testlagretfolket om detta???
    Dom svarade mig att dom vet.. Att dom har fått så mycket klagomål så dom har en "egen" inkorg för just det... :/ Sen kompenserar dom med ännu fler test.. Förmodligen likadana..
  • Meja2011

Ja att dem vet om problemet och skickar nya test med annat LOT nr,och säger att något gått snett i tillverkningen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester