• Celest

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mitt test är tagit när jag hållit mig en timma mitt på dagen. Vågar jag ta ett digitalt!?

Hade Bim i lördags tror jag enligt äl sticka.

• Celest

Mitt test är tagit när jag hållit mig en timma mitt på dagen. Vågar jag ta ett digitalt!?

• Skrutt 83
    Saga09 skrev 2012-06-18 14:48:35 följande:
    Skrutt83: tack så mycket för hjälpen
    Så lite så! När är bim? Håller tummarna att det ändå är något!
    Celest skrev 2012-06-18 14:49:53 följande:
    Ja om du har gått över bim och du håller dig ett par timmar så kan du absolut våga dig på ett digitalt.
    Melvin 2009-01-02 & Liten i magen BF 2012-09-06
  • Skrutt 83
    Saga09 skrev 2012-06-18 14:54:40 följande:
    Skrutt: BIM är lördag.. tidigast så ett tag kvar
    Då finsn det ju gott om tid kvar! Fick mitt första svaga plus på äl+9/BIM -5 men då var det svagt. Håller tummarna för dig!
  • Skrutt 83

Knasten: Något syns absolut och du är så tidigt ute! Jag håller tummarna stenhårt för en fin stegring!½

• Elmiina
    Hej igen tjejer.. nu kommer jag och besvärar er med ännu fler frågor.

Det är såhär att jag har ALLTID haft en cykel på 29 dagar och ÄL ca 2v innan mensen kommer. Jag är idag på BIM-4 men såg nyss på toa att det har kommit lite blod. Vad kan det bero på? Har som sagt ALDRIG vart med om att mensen dykt upp för tidigt eller för sent och jag har aldrig haft spottings heller.

Och en nidblödning borde väl inte komma 11 dagar efter ÄL? Eller? Någon som har koll på sånt?

Kan ju samt meddela att jag idag fick "Ej gravid" på digitala.
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-06-18 14:06:34 följande:

Knastens bilder

Äl+7

översta oredigerat   
    jag ser ju nått absolut :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester