• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: det hade jag koll på;) ja de hoppas vi med:)näe du ska vara gravid redan;)

• Trixxy
    Knasten83 skrev 2012-06-22 08:26:47 följande:
       äl+11 idag, inte starkare... snarare svagare än igår.. i knew it!!

uppbruten

Jag ser!

Det var väl ändå igår kväll du tog det andra cb?alltså har det inte ens gått 12 timmar mellan testen ju

Jag har aldrig fått så på cb iaf. Tycker inte det ser ut som spök.

Har du provat digitalt?
  • mammelie1891

Knasten: jag får alltid tydligare plus på kvällen, men toksvagt på morgonen...kanske du oxå är en sån..?

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • skumbanan

BIM + 5. Ingen mens, inget plus. Har troligen inte blivit ngn äl denna månad.

Glad midsommar!

• Skrutt 83

Knasten: fick också hela tiden svagare med morgonurin än om jag testade på dagen eller kvällen. Tycker ändå det ser lovande ut! Fortsätter hålla tummarna!

• Charin84

Jag tog ett test förut o när det hade gått en stund så va det ett väldigt konstigt streck på stickan, det såg ut att va ett lite tjockare streck, det kan väl inte ha varit ett positivt test, jag använder bastpatests stickor nu, annars så va det väl ett spök.

Melvin 11-09-20 <3
  • Kaksmulan1

Knasten, jag fick supersvaga + på cb med morgonurin men om jag höll mig 3-4 timmar och testade vid 10 på förmiddagen så var det tydligt, hade så 3 dagar i rad... (läser tråden ofta men skriver inte så mycket) tror inte alla har så."starkt" morgonurin.

Elias 100319 ~ BF 120906
  • Helenmedh

Tussemisse: Det är ju helt klart något där!!

Alexander: Men jo, du testade väl igårkväll/natt?  Det är ju fortfarande där

Är det någon som överhuvudtaget kan/vill uttala sig om mitt test? 

• Trixxy

Testlagret visade självklart spök imorse så jag sparade mitt morgonurin och köpte ett digitalt som visade "inte gravid".

Så from nu är det bye-bye till Teslagret!

Värre skitföretag får man leta efter.

Så nu skall jag fira midsommar samt min 30-årsdag med vänner och skita i allting som heter gravid.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester