• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-06-22 09:49:35 följande:
    Testlagret visade självklart spök imorse så jag sparade mitt morgonurin och köpte ett digitalt som visade "inte gravid".

Så from nu är det bye-bye till Teslagret!

Värre skitföretag får man leta efter.

Så nu skall jag fira midsommar samt min 30-årsdag med vänner och skita i allting som heter gravid.

Samt att vi traskar in på de 8:e försöket.

Skitskoj detta....
  • Trixxy

Räcker tydligen inte med att knulla för att göra syskon!!

Skitfödelsedag!!!

Jag är så jävla arg just nu!!!!!

Jag har vart höghormonare i 3 graviditeter tror knappast det är nån skillnad nu!Skål på er!!!!!

• Loppan8604

Morgonens test. Inte tagit med serienumret med kända spöktest.... Ser ni något.... tycker där e något väldigt väldigt svagt... kanske bara inbillar mej

• Loppan8604

Beklagar alla er som har fått besök av tant röd!! Men håll modet uppe! Vi strävar alla här inne efter samma sak...Kämpa på!

• Niicesara

Måste säga detta - Jag vet vad Ni alla går igenom. Jag vet hur jobbigt det är att vänta månad efter månad efter ett plus men inte få det.
    4 år försökte vi. 48 månader!
    Vi såg alla andra runt omkring oss få barn och bli gravida och varje gång det hände så gick våra hjärtan itu ännu mer.
    Gyn sa dessutom till oss att IVF var vårt enda alternativ och dom började prata om adoption. 3 försök skulle vi få på oss och skulle inte det gå så skulle ingenting fungera.
    Att höra det var som att sticka en kniv i hjärtat på oss och vi tappade nästan allt hopp. MEN- jag gav mig inte. Jag gick till en privat gyn och hon skrev utan tvekan ut Pergotime till mig.
    Vi visste att det skulle bli svårt. Jag har PCOS, prolaktinom och kraftig övervikt. Min sambo har en kronisk sjukdom där hans mediciner gör att hans simmare kan bli slöa och färre. Vi hade alla odds emot oss men trots det så blev vi gravida! Och då hade vi bara sex en gång i samband med ÄL.
    Med detta vill jag bara säga att Ni INTE ska ge upp! Försök att slappna av och ta det som det kommer. Jag vet att det är svårt men det går.
    Det är faktiskt inte ovanligt att det tar runt ett år att bli gravida för det är så himla mycket som ska bli rätt. När man läser om hur ett barn blir till och vilka hinder det finns så är det verkligen ett mirakel att ett barn blir till överhuvudtaget.
    Det kommer bli Er tur - ge bara inte upp!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester