Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag provar en gång till.. Inbillar jag mig eller är det kanske något där?
Jag provar en gång till.. Inbillar jag mig eller är det kanske något där?
Niceesara. Tackels kloka ord. Många som behöver dom!
Dag 40 i cykeln och idag visar cb äl-test glad gubbe. Jag som tänkte unna mig en drink och lite vin ikväll.. Någon som vet hur det kan påverka ägglossningen? :)
Hej tjejer... är nygammal på familjeliv.... Har bara en fråga till er som vet mer än jag om tester...
Jag tog ett clearbluetest i morse och en stund efter fick jag ett smalt streck över det större man får vid icke gravid... vet inte vad det betyder... har två barn redan och känner mig väldigt underlig i kroppen, därför gjorde jag ett test...
Mycket blod och mycket ont. Hade ju på känn att det va på g, men det hade gärna fått vänta nån dag. Tack för all er omtanke! Kram
Fick mensen idag, en dag förtidigt så dem strecken jag såg på TL 120517 var spök :( Varifrån ska man beställa test till nästa månad för att slippa spök?
Mammeli: har du kollat upp det? Vilken vecka?
Mammalie. Vilken vecka?
v 9 (8+ 2). Visste efter vul för 1½ vecka sen att det kanske va nåt knas, va inne i måndags på ett vul till o då såg det bättre ut, skulle in på måndag igen. Tydligen va det nåt knas annars hade jag ju inte fått missfall...