• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma Louise skrev 2012-06-30 16:57:22 följande:
    GRAVID !!!!!! Helt sjukt, måste nog smälta detta... Jag som inte kan bli gravid,!!! Digitala 1-2 veckor och TL va starkare nu än imorse.!!

Så sjukt:) stort stort grattis! Va e de som gör att du inte skulle kunna bli gravid?? Har missat de! Njut nu av detta å kontakta din bm på måndag:)
  • Mamma Louise

Jag har svår endometrios och opererat mig två gånger. Haft massa cystor och bitar av äggstockarna är borta. Har nu en sista på högra äggstocken som är 7 cm stor. Men denna månad hade jag en äggblåsa på vänstra sidan. Det blev bisolvon för min del. Har aldrig haft så mycke ÄL- flytningar som denna gång. Med min förra man försökte vi i 18 mån att få ett syskon till sonen, efter det blev det ett ivf där vi bara fick ut 1 bra ägg..

• Loppan8604
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 17:05:38 följande:
    Jag har svår endometrios och opererat mig två gånger. Haft massa cystor och bitar av äggstockarna är borta. Har nu en sista på högra äggstocken som är 7 cm stor. Men denna månad hade jag en äggblåsa på vänstra sidan. Det blev bisolvon för min del. Har aldrig haft så mycke ÄL- flytningar som denna gång. Med min förra man försökte vi i 18 mån att få ett syskon till sonen, efter det blev det ett ivf där vi bara fick ut 1 bra ägg..
    ååh gud va roligt att du e gravid nu då! Stort stort grattis till er båda! Ibland sker mirakel:)
  • strumpan123

åh grattis =)))

tog nog mitt digitala för tidigt och med utspätt urin..är bakis så har druckit mkt läsk idag. ska köpa ett nytt om jag får starkare plus imorrn 

• Mamma Louise

Tack va glad jag blir. Har under en massa månader sett alla plus här inne, men aldrig trodde jag att det skulle hända mig :)

• Mamma Louise
    strumpan123 skrev 2012-06-30 17:12:48 följande:
    åh grattis =))) tog nog mitt digitala för tidigt och med utspätt urin..är bakis så har druckit mkt läsk idag. ska köpa ett nytt om jag får starkare plus imorrn 

Tycker nog att dina ser lovande ut :)
  • znövit
    skumbanan skrev 2012-06-30 16:06:54 följande:
    Znövit: allt blir så mycket värre om natten.. Hoppas du håller oss uppdaterade. Och skulle det vara det värsta så går det fler tåg :)

Jo det ska jag göra.
  • znövit
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 16:57:22 följande:
    GRAVID !!!!!! Helt sjukt, måste nog smälta detta... Jag som inte kan bli gravid,!!! Digitala 1-2 veckor och TL va starkare nu än imorse.!!

Stort GRATTIS vad kul :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester