• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis alvi!!!!!!

• Helenmedh

Strumpan: okej.. Nej det har inte varit ett symtom för mig.. Har bara haft svamp i början av min grav, aldrig annars..

• Haggstrom
    Alvii skrev 2012-06-30 18:25:48 följande:
    Igår em:

Idag morgon:

Ser tydligare ut va?
    Skillnaden ser inte lika markant ut på bild dock tycker jag :/
    hoppas det ej är spök
    GRATTIS precis så såg de ut för mig.. absolut inget spök! ÄR i v20 nu... ;)
  • strumpan123

om ni inte varit gravida och testat har det då uppstått streck när testen torkat? eller är dom helt blanka då också?

• Binegar
    strumpan123 skrev 2012-06-30 21:03:08 följande:
    om ni inte varit gravida och testat har det då uppstått streck när testen torkat? eller är dom helt blanka då också?
    på vissa (läs många) av mina test har det kommit streck när de torkat o jag har inte varit gravid.
  • Starbaby
    strumpan123 skrev 2012-06-30 21:03:08 följande:
    Ja vissa får streck efter att de torkat. Så läs den inte efter det som anges på förpackningen.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • strumpan123

okej bra att veta. verkar ha blivit mkt tydligare på mina nu när dom torkat, man kunde ju ana nåt innan. fast plaststickan är svagare nu när den torkat

• Binegar
    Starbaby skrev 2012-06-30 21:26:24 följande:
    Ja vissa får streck efter att de torkat. Så läs den inte efter det som anges på förpackningen.
    vet du varför det blir så att man får streck när de torkat? för jag kan inte klura ut varför..händer mig på varje test i stort sett men jag är inte gravid..iaf inte enligt senaste testet.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester