Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
tog ett idag men är bara på äl+7 så det var nog inte så smart, ska köpa ett till ifall jag får tydligare streck på dom här testen
tog ett idag men är bara på äl+7 så det var nog inte så smart, ska köpa ett till ifall jag får tydligare streck på dom här testen
Bejbi: fast "det nya" behöver inte va samma som mina ändå, de skickar ju ut massor med stickor!!
japp...men eftersom dom inte kunde hitta några fel på dom stickor som är kissade på som dom fått tillbaks å skickat till labb har dom ju inte gjort några ändringar på testen så därför är jag ju lite rädd att det blir fel på alla nya stickor om dom inte kommit tillrätta med problemet.
Men självklart hoppas jag att det inte är fel på dina ;)
Hörrni tjejer. Jag läser om väldigt många falska plus på TLs tester. Har ni erfarenhet eller hört något om några andra? T ex Apotekets? Det test (Apotekets) som jag tog för nån vecka sedan (finns kvar i mitt galleri) som jag - och ni - tolkade som positivt, måste ha varit falskt. Är det så svagt att det kan misstolkas? Jag har tagit säkert fem test med flera dagar emellan som varit negativa. Skengravid till tusen och ingen mens i sikte... Börjar nästan oroa mig för ofostrig graviditet som jag haft en gång förut, men erfarenheten från den gången säger att kroppen producerar hcg även då och ett test borde alltså vara positivt. Någon som har erfarenhet?
blir galen på detta..idag ser dom negativa ut men att det blev streck på tre st innan tiden gick ut igår så måste det ju betyda nåt.
Iof så vaknade jag bara 3½ timme innan jag la mig...typiskt, så var ju inte så lång tid sparat urin...
ska väl testa ikväll igen, hålla mig länge. Testoman..jaa men ännu värre nu när man tror sig sett ett pluss, fan va osäker man blir
Vemvet : acos tester har jag fått falska positiva på x 3. Skickade in de och begärde pengarna tillbaka.
är det någon som har fått som mig, några pos, andra dagen neg sen visat sig varit gravid utan mf? För två olika sorts test kan inte ha fel...kan hcg sjunka igen för att sedan höjas? Blir inte klok på detta
Strumpan: frågar man tillverkarna så kan hcg gå upp och ner i tidig graviditet men jag är tveksam till de uppgifterna
okej..ja är väl inte bättre än att man får vänta och se. äl+8 idag så det är ju några dagar kvar till bim
Räknar ni dagen efter positivt äl-test som äl 0 eller äl + 1?