• Working girl 29

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack! Har köpt icke digitala nu för säkerhets skull ;) fick neg på cb digital idag på ca BIM plus 3 men har haft jätteont i äggstockar och rygg som jag aldrig haft innan så känns lite jobbigt! Både för att man vill så gärna men också för att det är jobbigt med värken! ; ) inte som mensvärk alls!

• strumpan123

tog ett test när jag kom hem imorse, varit ute och kollat lite festivalfolk inatt så är lite dragen fortfarande och såg ett sååå svagt streck på testet...som man ser på testlagrets men nu har jag ju köpt från minipris tester och det visade totalt blankt igår och i förregår, tog ett när dom kom för en vecka sen också bara för att se så att dom inte visade nåt =)) så höll mig två timmar nyss och testade med ett annat test ist för dom små stickorna...

va tror ni vågar man hoppas???? två st olika test som visat =))) svaaagt men det är där
    Äl+7 bara..

• Mamma Louise

Köpt ett digitalt nu :) inte kissat sedan 10, tänkte vänta tills efter 16. Tack till er alla tjejer!!! Om jag är gravid nu så är det ett mirakel!

• Loppan8604
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 14:19:23 följande:
    Köpt ett digitalt nu :) inte kissat sedan 10, tänkte vänta tills efter 16. Tack till er alla tjejer!!! Om jag är gravid nu så är det ett mirakel!

De kan testa nu om du vill. Man ska hålla sig i fyra timmar säger de så fu behöver inte avancera;)
  • Loppan8604
    strumpan123 skrev 2012-06-30 14:24:10 följande:
    syns kanske bättre på den här bilden

Tycker också du ska ta digitalt:)
  • Ajas

Får man hoppa in här? Jag vet inte när jag har bim men gjorde nyss ett test från TL, ingen av de hittills kända serierna med spökstreck på ;) Jag fick ett supersvagt streck som ser rosa ut, försökte fånga det på bild men vet inte om det syns. Vad säger ni?

• Loppan8604
    Ajas skrev 2012-06-30 14:47:01 följande:
    Här har jag ökat kontrasten lite ;)

ja med:) Nu hoppas vi på en fin stegring;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester