• Ajas

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas verkligen det är något nu då och inte bara ett spökstreck. Vi har kört utan skydd i 7 år utan att det har hänt något, fast vi har väl inte varit aktivt försökande hela tiden :) 

• Ajas

Loppan: Jaom ett par tre dagar vill jag se ett streck som man inte behöver fixa med för att se ordentligt på skärmen ;)

• Loppan8604
    Ajas skrev 2012-06-30 14:59:09 följande:
    Loppan: Jaom ett par tre dagar vill jag se ett streck som man inte behöver fixa med för att se ordentligt på skärmen ;)
    Precis! :) Vi behöver lite fler gravida här inne. Själv e ja lååångt ifrån :( men har fyra dagar kvar så har ja ätit min medicin som ja skulle å sedan ska ja invänta mensen. Se satan ska vi köra på å hoppas!
  • Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-30 15:07:11 följande:
    Loppan: aha då är jag med:)

1 tablett kvar här nu:) wiiiiee snart igång igen

Åhh va skönt! Vill också! Hur har du mått under tiden? Dag fyra fick ha så ont i magen att ja inte vista vart ja skulle ta vägen, samt en liten blödning.

Va e de din medicin gör?? Ve e de nu min heter igen:/ glömmer alltid:( minnet e gått med kort;)
  • Meja2011

Loppan: ja redigh gött:) ska bli roligt att få mens haha så man kan sätta igång med pergotime sen. Jag har haft ont i magen och. Illamående och bröstspänningar:/ och min foglossning har kommit tillbaka:/ provera är som primolut som du äter, för att sätta igång mensen.

• Loppan8604

Meja: aha ok:) då har ja kommit lindrigt undan med andra ord! Skönt att de snart e över för din del då:) ja de e sjuk... De e nog enda gången man längtar till mensen. Men om vi nu får denna så behöver vi inte få fler sedan på 10 månader tycker ja;)

Ajas: äter medicin för att få igång mensen. Har blött med en cykel på max 16 dagar å då tömmer man ibland inte livmoderna helt var gång utan de blir för mycket där inne:/ antingen de eller så har ja haft ett tidigt mf. Bm vet inte säkert. Hade positivt gravtest (dock med tl) så de e väll inget att lita på:/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester