• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som vet när man senast ska läsa av tester från bäst på test? Hittar ingen info om det=/

Meja 11-11-23
  • piglettjejen

Hej tjejer! Tänkte bara höra...

Om jag fick en yttepytte brun fläck på papperet igår på BIM-5 tror ni det är kört då? Alltså att mensen är på g?

• telgebo
    strumpan123 skrev 2012-07-25 22:38:21 följande:
    Ursäkta frågan men kan man ha vita skummiga tjocka flytningar om man är gravid? har aldrig sett så skumma flytningar nångång
    När jag var gravid så hade jag tunna mjölkvita rinniga flytningar, fick mig att ana att något inte riktigt stämde med hur det brukar vara före mens för då brukar jag ha tjocka krämiga vita flytningar som typ salva.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Capiche

Är det vanligt blöda under äl? Jag har äl 29/7, började småblöda igår, vattniga lite brun röda flytningar. :/

~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • lilaemma
    piglettjejen skrev 2012-07-26 11:24:18 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara höra...

Om jag fick en yttepytte brun fläck på papperet igår på BIM-5 tror ni det är kört då? Alltså att mensen är på g?
    Nej. Det kan vara nidationsblödning: när ägget fäster. Eller så kan det vara en blödning som är vanlig i början på graviditet. Eller så är det mensen som är på väg. Bara att avvakta och se.
  • lilaemma
    TigerEmmlis skrev 2012-07-26 10:02:50 följande:
    Plussade i förrgår bim -4 ganska svagt. Igår var det betydligt starkare, inga tvivel att det var ett + men idag var +:et svagare igen!!! Dock tydligare än i förrgår....!!! Någon som kan tänkas veta vad det kan bero på..???
    Antingen var kisset mindre koncentrerat eller så kan det vara en kemisk graviditet (tidigt mf) tyvärr är det inget annat man kan göra än att vänta och se.
  • Meja2011
    strumpan123 skrev 2012-07-26 10:35:02 följande:
    Spök på mina. Vilken färg är det på bästpåtest gravtesten, har köpt från två olika sidor och blandat ihop dom. Köpte från billiga tester också. Så jag vet vilka
    .som ger spök
    Fick hem mina bästpåtest idag, och dem är gröna.

Vet du när man senast ska läsa av dessa tester? 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-07-26 11:35:05 följande:
    Meja: testat än?
    JA du har fått ett mail;)
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester