• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy: Jättebra att du ska tempa, ska jag länka dig FF tråden? Jag hänger i den tråden och kan ganska mycket då jag hållt på med denna metod i snart 3 år med paus för graviditet.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 16:16:35 följande:
    vi åt lunch ute på ett "finare" italienskt ställe.. en rejäl portion foccacia-mackor, läsk och cappuccino för två personoer landade på 6 Lats... 1 Lats=13 kr
    kan bara tänka mig hur kullerstensgatorna ser ut, typ höga runda kullerstenar inte som Gamla stan direkt i Stockholm.

Pappa sa att det var väldigt billigt i Riga, de åt inte ute men de gav 7 kr för 1 kh bigarååer och pappa köpte en skinnskärp för 70 kr och det är billigt sa han. De sov inte i Riga denna gång men de ska åka tillbaka och då ska de sova över.

Ni kanske åkte till Riga samma dag som min pappa och hans fru, de åkte den 16 juli.
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-07-29 19:13:40 följande:
    Lizz: tycker man ser på de sista bilderna du la upp!! :)
    knasten ... väntat på dig =)  vill beställa mössa =)
  • telgebo

Vad är det för mössor Knasten har?

• slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-29 19:19:38 följande:
    kan bara tänka mig hur kullerstensgatorna ser ut, typ höga runda kullerstenar inte som Gamla stan direkt i Stockholm.

Pappa sa att det var väldigt billigt i Riga, de åt inte ute men de gav 7 kr för 1 kh bigarååer och pappa köpte en skinnskärp för 70 kr och det är billigt sa han. De sov inte i Riga denna gång men de ska åka tillbaka och då ska de sova över.

Ni kanske åkte till Riga samma dag som min pappa och hans fru, de åkte den 16 juli.
    jaaa du... det var nästan samma dag... haha.. vi åkte 17 juli
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-07-29 19:31:45 följande:
    Swea: va kul!!! :) har du kollat bloggen om vilket tyg du vill ha?

Maila mig för vi får inte prata sånt här i tråden!

Telgebo: jag syr mjuka trikåmössor

[email protected]
    ok jag mailar dig 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-07-29 19:31:45 följande:
    Swea: va kul!!! :) har du kollat bloggen om vilket tyg du vill ha?

Maila mig för vi får inte prata sånt här i tråden!

Telgebo: jag syr mjuka trikåmössor

[email protected]
    du har inte kvar blggen på din sida?? hedda.. sen kommer jag inte ihåg=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester