Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lilaemma: har du erfarenhet av babytimes känsliga 10 test? Spökstreck...
Lilaemma: har du erfarenhet av babytimes känsliga 10 test? Spökstreck...
Hej tjejer! Jag vänder mig hit till er testomaner för en liten fråga om det är ok? Igår fick jag ett plus på CB, man såg absolut att det var ett plus! Men efter bara några minuter bleknade bort totalt! Det har det inte gjort förut när jag har testat ( vilket var nästan 2 år sen)
Var det fel på testet tror ni eller är CB så i dagens läge?
Det kanske var färgrester som vandrade? Eller så va det så svagt att det inte syntes efter det torkat.
Lilaemma: såg du min fråga?
Nej så här stark var det! Jag vet att jag är gravid för jag har tagit ett annat märke idag och det var plus där med! Men jag tänkte bara om cb har gjort dom så nu att det ska blekna bort...om ni andra har varit med om det...
oookej.... jag testade
ooch tja... vad säger ni?? Visst är det ett mycket svagt streck där.. har förstärkt lite med datorn för strecket syntes inte så bra med min skit-mobil-kamera...
Nu SKA det ju vara ett streck där pga sprutan... men om det är sååå svagt så måste det väl ändå betyda att sprutan är på väg ut ur kroppen rejält så OM jag skulle testa...säg....tisdag så kan jag ropa hurra om det skulle vara positivt?? Eller vad tror ni?