• Sussna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja såg nog inget på deras hemsida om nått sånt, Nej du har nog rätt jag håller mig till andra märken i fortsättningen! Har ett cb kvar som jag ska kissa på till baraGlad

• Den lilla M
    lilaemma: eller så beställer du samma sorts (one step) test 100pack för £17.49 (inkl frakt) från fertilityplan och sparar ca 200kr !! Å det är valfri kombo för samma pris. Jag brukar beställa 70äl-test och 30 graviditetstest, beställer alltid därifrån å det funkar hur bra som helst. Enda nackdelen är att det tar ca 4-5dagar att få dem då det skickas ifrån England.
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Cookie10

Jag hade 270 nånting tror jag. Det hade gått ner knappt märkbart sen i onsdags. De ska ta nya prover och vul på mån, men hon pratade om spruta och op. Får väl se vilket det blir :(
    Tack för stödet!

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:05:51 följande:
    oookej.... jag testadeSkäms

ooch tja... vad säger ni?? Visst är det ett mycket svagt streck där.. har förstärkt lite med datorn för strecket syntes inte så bra med min skit-mobil-kamera...

Nu SKA det ju vara ett streck där pga sprutan... men om det är sååå svagt så måste det väl ändå betyda att sprutan är på väg ut ur kroppen rejält så OM jag skulle testa...säg....tisdag så kan jag ropa hurra om det skulle vara positivt?? Eller vad tror ni?

Det syns jääkligt dåligt på bild men ganska tydligt IRL och det blir starkare o starkare...så jag får garanterat vänta minst till ons innan jag tar igen
    visst är det två sträck
  • Den lilla M

slemmis: ja blir det starkare så kan du hurra eftersom sprutan går ju ur kroppen..

• slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-02 14:08:03 följande:
    visst är det två sträck
    bara att hålla ut till det blir helt negativt då... och hoppas att det blir två streck igen i slutet av nästa vecka....
  • johanna1992
    alexander2011 skrev 2011-12-02 14:08:03 följande:
    visst är det två sträck

Ja på första bilden kan man se ett jätte tunt sträck

Jag har en fråga till alla här, ja sak börja ta mina ÄL-tester nu men ja undrar vilken tid på dagen ska man ta de? jag har härt på morgonen kl 14 eller på kvällen? vilket är bäst?    
  • slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2011-12-02 14:11:40 följande:
    slemmis: ja blir det starkare så kan du hurra eftersom sprutan går ju ur kroppen..
    ja fast det bör ju bli svagare först.. för testet ligger bredvid mig nu och hade det inte varit för sprutan hade det ju inte varit några tvivel i världen på att det var positivt... streket är tjockt och tydligt rosa.... ävenom det är svagt...

Hade nästan hoppats på helt blankt men det är ju bara 6 dagar sen jag tog sprutan... och bara 2 dagar sen jag sattes på ruvning
  • slemtorsk i din bralla

så här... nu fick jag med det tydligt utan redigering..

det är mer rosa IRL.. men skiiit att man tagit spruta ha ha.. annars hade det ju varit klart nu liksom Bara att hålla ut.. lite tidigt att få så tydligt plus iaf men man måste ju testa liksom*S*
  • Den lilla M

slemmis: ja det brukar bli helt neg för att sen bli positivt (om man är gravid dvs.). men om du testar igen i slutet av nästa vecka och får ett plus kan du ju lita på det . Sprutan brukar vara helt ute ur kroppen på 9dagar.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester