• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

johanna1992 skrev 2011-12-02 14:12:05 följande:

Ja på första bilden kan man se ett jätte tunt sträck

Jag har en fråga till alla här, ja sak börja ta mina ÄL-tester nu men ja undrar vilken tid på dagen ska man ta de? jag har härt på morgonen kl 14 eller på kvällen? vilket är bäst?    

efter kl 10 på morgonen tror jag
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:11:47 följande:
    bara att hålla ut till det blir helt negativt då... och hoppas att det blir två streck igen i slutet av nästa vecka....
    men det var pga sprutan? ja vi får hoppas att sträcken dyker upp sen igen :) ska hålla tummarna. vad spännadne
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-02 14:22:48 följande:
    men det var pga sprutan? ja vi får hoppas att sträcken dyker upp sen igen :) ska hålla tummarna. vad spännadne
    ja sprutan ska ju innehålla hcg...men jag tycker det är helkonstigt att varken läkare,apotekspersonal eller barnmorska har talat om detta för mig. Det står inte nåt i bipacksedeln heller utan jag har bara fått lära mig det här på FL
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:31:54 följande:
    ja sprutan ska ju innehålla hcg...men jag tycker det är helkonstigt att varken läkare,apotekspersonal eller barnmorska har talat om detta för mig. Det står inte nåt i bipacksedeln heller utan jag har bara fått lära mig det här på FL
    men då...det var dåligt tycker ja. ja se där. fl kan vara bra ibland hihi
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-02 14:32:52 följande:
    men då...det var dåligt tycker ja. ja se där. fl kan vara bra ibland hihi
    det står på FASS men hur många läser där??? Jag uppenbarligen iaf *S*
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:35:05 följande:
    det står på FASS men hur många läser där??? Jag uppenbarligen iaf *S*

jag läser ofta på fass för mediciner ex till djuren osv så du är inte den enda Flört
  • Den lilla M

jenny: jag har använt mig av one step extra känslig och vanliga i snart 2år och aldrig fått ett spökstreck inom utsatt tid.

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

jag älskar FASS.. finns mycket bra info där!! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester