• Emmsie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-11 09:48:28 följande:
    MEN NU SÄGER JAG GRATTIS...
    Tack så mycket :)
  • Emmsie
    Spartacus skrev 2011-12-11 10:11:13 följande:
    det här är tydligt, grattis! det blir inte så många snäpp starkare med rfsu och det är ju fortfarande tidigt ju! du är smällgravid och det kommer även det digitala testet säga om du vågar dig på det. lycka till med allt!
    Det är testlagrets, och de blir ju starkare efterhand - eller det blev de i alla fall när jag väntade dottern.

Tror nog inte att jag kommer lägga några pengar på ett digitalt. Har fortfarande 5-7 st stickor kvar - så förhoppningsvis får jag se ett riktigt starkt streck om en vecka eller något sånt. Det är också en an anledningarna till att jag testade idag också fastän jag vet att fördubbling av hormonerna sker ca varannan dag. Den andra anledningen är att det som sagt var eftermiddagsurin igår, så jag ville se ett tydligare +
  • Nikas

För mig tog det ca en vecka att få till ett rätt starkt plus med testlagrets. BIM-1 sjukt svagt, sen pyyyyttelite starkare vartefter tills det gått lite mer än en vecka efter BIM, då blev det riktigt starkt. Nu när det har gått ca 3 veckor efter BIM och sedan några dagar tillbaka så hinner jag knappt doppa testet förrän strecket blir dubbelt så starkt som kontroll! Underbaaaaara syn

• mamma Linder

Popcornplays: om du hade ett Ma förra månaden så kan det ta ett tag innan cykeln blir som vanligt igen. Har du blivit skrapad? Har du varit på efterkomtroll och kollat så allt är ute?

• alexander2011

har inte testat idag, känner att det inte är nn idé. är på bim-6 el 9. hel knepigt denna månaden eftersom äl kom 5 dagar tidigt så vet inte jag om jag ska fortsätta räkna på 30 dagar eller 25 ist?

nån som vet?

• alexander2011

emmsie: ser det inte lite starkare ut idag :) grattis

• popcornplaya

Jag hade bara supertidigt mf. Fick plus på typ 10 stickor på dag 30 i cykeln och sen dagen efter var det svagare och sen började jag blöda på kvällen dag 31 i cykeln alltså. Blödde som en vanlig mens typ och lika många dagar som jag alltid blöder så trodde inte det skulle ställa till så mkt.

• alexander2011

nån??

ska jag ha mensen den 17:e eller 22:e?? äl kom 5 dagar tidigare..ska mensen komma 5 dagar tidigare då oxå?

• popcornplaya
    alexander2011 skrev 2011-12-11 12:18:19 följande:
    nån??

ska jag ha mensen den 17:e eller 22:e?? äl kom 5 dagar tidigare..ska mensen komma 5 dagar tidigare då oxå?
    Om Äl kom tidigare än vanligt borde väll mensen göra det också för latensfasen brukar vara densamma.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester